بیش‌ از ۶۰۰ مجموعه مردمی برای شرکت و پذیرایی در مهمانی ۱۰ کیلومتری روز غدیر از چهارراه پارک‌وی تا چهارراه ولیعصر(عج) اعلام آمادگی کرده‌اند.

 به گزارش همشهری آنلاین، جشن بزرگ «مهمونی ۱۰ کیلومتری» غدیر، در روز عید فرخنده غدیرخم از ساعت ۱۸ الی ۲۲ از چهار راه ولیعصر(عج) تا پل پارک وی برگزار خواهد شد. در مسیر این اجتماع بزرگ مردمی بیش از ۶۰۰ موکب خدمات متنوع و گسترده ای را ارائه می‌کند. همچنین بیش از ۲ میلیون پرس غذا و میان وعده برای میهمانان شرکت‌کننده در مراسم تهیه و تدارک دیده شده است.

اهدای بسته‌های متنوع کودکانه و اسباب‌بازی برای کودکان و نوجوانان نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم بزرگ است، ضمن اینکه در ۷۰ استیج در طول مسیر اجرای سرود برگزار شده و در نقاطی از مسیر یادشده نیز شهربازی برای بازی کودکان تعبیه شده است.

عوامل برنامه عصرجدید، خندوانه، میدون، مل مل، منم بچه مسلمان، رنگین کمان، خاله شادونه، عمو مهربان و سایر شخصیت‌های محبوب در این مراسم بزرگ حضور فعال دارند.  

مسیر مراسم بزرگ «مهمونی ۱۰ کیلومتری» غدیر در نقشه زیر مشخص شده است:

ببینید | خیابان ولیعصر«عج» تهران مهیای میهمانی ۱۰کیلومتری امروز شد | نقشه اطلاعات و جزئیات مراسم

کد خبر 691341

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • ناصر IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    7 0
    بزرگداشت اعیاد مذهبی در حد متعارف خیلی هم خوبه ولی در این ابعاد بزرگ که فقط قصد رکورد زدن و ثبت در گینس داشتن ، فکر کنم فقط بعد تبلیغاتی دارد و جنبه روحانی آن مخدوش میشود !!!!!!! متاسفانه هزینه های گزاف این نمایشها شاید که نه حتما میتواند گره تعدادی از هموطنان نیازمند را باز کند !!!!
  • DE ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    3 2
    آن تعداد از مردم تهران که امکانات مالی دارند و نیازی به این هدایا و یا غذا ها ندارند ، سعی کنند شرکت نکنند تا مستمندان و نیازمندان واقعی بیشتری از این امکانات بهره ببرند . با شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه که بسیاری از مردم امکان تامین غذای مناسب را ندارند و یا قدرت خرید مرغ و گوشت و یا میوه را ندارند ، شاید در اینگونه جشن های حکومتی بتوانند سالی یک بار از آن بهره ببرند !
  • رحمان IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    32 0
    چه خوب میشه اقلام بهداشتی (ماسک و ضدعفونی کننده) هم توزیع بشه و البته عالیتر میشد مکانهایی سیار برای زدن واکسن در رنظر گرفته میشد