مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران درباره افزایش حقوق کارکنان رسمی در سال ۱۴۰۱ گفت: تا این لحظه خوشبختانه برابر قانونی که اعلام شده احکام این نیروها صادر شده و آنها این ماه بر مبنای پایه افزایش قانونی، حقوق دریافت کرده‌اند. 

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران

به گزارش همشهری آنلاین، رضا قهرمانی در این باره گفت: با توجه به اینکه مجموعه نیروی انسانی سرمایه بزرگ هر سازمانی است، برای شهرداری تهران نیز این مساله اهمیت دارد چرا که مجموعه‌ای با تخصص‌های فراوان در شهرداری تهران فعالیت می‌کند و ارزشمند است.

او افزود: بحث تغییر وضعیت موضوع دیگری است که در دستور کار این اداره کل قرار دارد. تمامی کارکنان شهرداری تمایل دارند در مسیر ارتقای شغلی خود به موقعیت بهتری دست پیدا کنند.

قهرمانی با اشاره به اینکه خوشبختانه تغییر وضعیت کارکنان شهرداری تهران در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، بیان کرد: در گام نخست تعیین وضعیت نیروهای ایثارگر در حال انجام است. با توجه به اینکه حدود ۳۳۰۰ نفر نیروی ایثارگر در بدنه شهرداری تهران در حال فعالیت هستند، تاکنون نزدیک به دو هزار حکم صادر شده است و مابقی موارد نیز در دست اقدام است.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران با بیان اینکه برای تغییر وضعیت نیروهای حجمی بر اساس قانون نیز کارهای اولیه انجام شده است، یادآور شد: پیش نیازهای تغییر وضعیت نیروهای حجمی مانند استعلام ایثارگری، مدرک تحصیلی، عدم سوء پیشینه و سایر موارد در حال انجام است و در کوتاه ترین زمان این تغییر وضعیت انجام می‌شود.

او در ادامه با اشاره به صدور احکام افزایش حقوق کارکنان رسمی در سال ۱۴۰۱ تاکید کرد: تا این لحظه  برابر قانونی که اعلام شده احکام نیروها صادر شده و حقوق های خود را بر پایه افزایش قانونی دریافت کرده‌اند. نگاه ما این است که شکاف بین حقوق نیروهای رسمی و قراردادی را تا حد امکان کم کنیم تا به رضایت مندی بیشتری ختم شود.

کد خبر 690889
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • حمید ایمانی بخشایش IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    1 0
    با سلام؛ امیدوارم مدیریت محترم شهرداری به فکر بازنشستگان صندوق بازنشستگی شهرداری هم باشند چرا که دریافتی آنها نسبت به بازنشستگان مستمری بگیر از تأمین اجتماعی خیلی پائینتر است.
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    0 0
    خوش به حالتون! چرا شهرداری باید حقوقش زیاد بشه ؟ جارو زدن خیابانها در شیفت عصر رو که قطع کردید. تمام سنگ فرشها هم یک متر در میان لق هست!