همشهری آنلاین: رییس اداره املاک و مستغلات شهرداری منطقه 20 تهران گفت: در سال جاری 10 میلیارد و 520 میلیون تومان اعتبار برای تملک املاک معارض طرحهای اجرای و عمرانی این منطقه اختصاص یافته است.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20، محمد حسین اکبری گفت: این منطقه از نظر شبکه بزرگراهی و گره‌های ترافیکی مشکل عمده‌ای ندارد افزود: بهسازی کانال‌های جمع آوری آب‌های سطحی و بافت‌های فرسوده در حال حاضر مهمترین دغدغه مدیریت شهری این منطقه است.

اکبری گفت: تملک املاک معارض مجموعه فرهنگی برج طغرل، تعریض جاده امین آباد، کانال‌های عمادآور و سرخه حصار و بوستان چشمه علی از مهمترین اولویت‌های اداره املاک و مستغلات شهرداری این منطقه در سال 87 است.

وی با تاکید بر اینکه قیمت‌های ارائه شده از سوی اداره املاک بر اساس قیمت‌های روز و کارشناسی است افزود: مالکین در صورت نارضایتی از قیمت‌های پیشنهادی شهرداری می‌توانند از طریق کارشناس رسمی دادگستری نسبت به قیمت گذاری ملک خود اقدام کنند.

اکبری یاد آور شد: در صورتی که یک ملک جزء طرح‌های اولویت‌دار باشد بر اساس قانون و با تصویب شورای شهر تهران با اعمال ماده 9 شهرداری مجاز به تملک ملک مذکور است.

کد خبر 69063

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز