عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون گزینه‌های ایرانی و خارجی جدید تیم ملی را اعلام خواهد کرد.

اسکوچیچ

به گزارش همشهری آنلاین، ابراهیم قاسمپور بعد از جلسه کمیته فنی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خبر خوب و بد داریم متاسفانه زمان را از دست می‌دهیم. در جلسه امروز به جمع بندی رسیدیم که فدراسیون گزینه‌های ایرانی و خارجی جدید تیم ملی را اعلام خواهد کرد. صلاحیت فنی اسکوچیچ را  کمیته فنی تایید نکرد.

قاسمپور ادامه داد: فدراسیون باید تصمیم می گرفت و به ما ارجاع نشده بود اما ما صلاحیت او را تایید نکردیم اما گزینه‌های مد نظرمان را به فدراسیون پیشنهاد دادیم. به جمع بندی نرسیدیم اسامی مطرح شده حدس و گمان است و هیچ کدام را من تایید نمی‌کنم شاید باشد شاید نباشد.

عضو کمیته فنی تاکید کرد: در جلسه امروز که به دارازا کشیده شد در مورد مسایل فنی بحث شد و به جمع بندی رسیدیم که هنوز قطعیت ندارد ولی 80-90 درصد کمیته فنی به این نتیجه رسیده که گزینه‌هایش را اعلام کند و فدراسیون فوتبال در صورتی که صلاح دانست در اطلاعیه‌اش نام آنها را اعلام می‌کند.

قاسمپور در مورد اینکه با چه دلیلی چنین تصمیمی گرفتید آن هم در حالیکه در آستانه جام جهانی هستیم، عنوان کرد: این تصمیمی بوده که گرفته شده درست و غلطش به این صورت بوده که در کمیته بحث شده و فکر شده تصمیم گیریی در این زمینه انجام شده است.اکثریت قاطع کمیته فنی با بودن اسکوچیچ مخالف بودند.

وی در مورد اینکه دلایل قانع کننده برای برکناری اسکوچیچ چیست، گفت: از ابتدا با انتخاب اسکوچیچ مخالف بودم و الان هم مخالفم اما چون زمان را از دست دادیم اما با مشورتی که با اعضا کردیم مسجل شد برایم که بودنش به ما کمکی نمی‌کند. مطالبی در جلسه عنوان شد که یقین پیدا کردم بودنش خیلی نمی‌تواند به ما کمک کند آن هم در حالیکه من بخاطر زمان موافق بودنش بودم.

عضو کمیته فنی در مورد اینکه با فسخ قرارداد اسکوچیچ چقدر باید به او غرامت بدهیم گفت: در مسایل مالی این قرارداد اشرافی ندارم. مسایل مالی ارتباطی با ما ندارد. اینکه با یک مربی با یک دلار به توافق برسند یا با میلیاردها دلار، ما تامین بودجه برای فدراسیون نمی‌کنیم و خود فدراسیون هم که اکنون با مشکل مالی مواجه است مطمئنا از جایی می‌توانند این کمک مالی را بگیرند تا این مشکل مالی را حل کنند.

قاسمپور در مورد اینکه در حال حاضر بحث طلب ویلموتس باقی مانده و فدراسیون مشکل مالی هم دارد اظهار داشت: این مسایل ربطی به ما ندارد اگر قرار است تامین بودجه ای برای دستمزد سرمربی جدید انجام شود حتما فکرش را کرده‌اند. ما به عنوان کمیته فنی جلسه ای سه ساعته داشتیم هیچ یک از اعضا تحت فشار چنین تصمیمی نگرفته‌اند این نظر ما نظر مشورتی است. شاید از جایی دیگر بخواهند مربی دیگری بیاورند که آن بحثش جداست اما ما به این نتیجه رسیده‌ایم که اسکوچیچ نمی تواند به ما کمک کنند.

کد خبر 689793
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی GB ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    3 0
    خرج که از کسیه مهمان بود حاتمی طایی شدن اسان بود . اره اقای قاسمپور پول ملت به هدر میره و شما با خیال راحت به کارتان ادامه میدن .
  • محمدرضا IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    3 0
    مربی داخلی هم کاری نمیتونه پیش ببره چونکه فدراسبون فوتبال مشکل داره هرنربی داخلی بیارن بازم حاشیهایی براش درست میکنن که نتونه بخوبی کارکنه علی دایی اینهارومیدونست که قبول نکردبیادرونیمکت ملی اصل موضوع فدراسیون مشکل داره
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    4 0
    این قاسمپور و بقیه کمیته فنی یک تیم رو در دسته سوم کشور هم قهرمان نکرده اند هیچ صلاحیتی ندارند که برای کسی که در حضور کره جنوبی قهرمان شد نظر دهند
  • mohsen CA ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    4 0
    صلاحیت قاسمپور را چه کسی تایید کرده؟
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 2
    فدراسیون هم که اکنون با مشکل مالی مواجه است مطمئنا از جایی می‌توانند این کمک مالی را بگیرند تا این مشکل مالی را حل کنند،،، <