سازمان هواشناسی کشور از وقوع رگبار باران، وزش باد شدید و خیزش گرد وخاک و نیز ورود توده گرد و خاک به کشور از سمت عراق خبر داد.

وزش باد

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که طی ۳ روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، برخی نقاط هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب استان فارس در ساعات بعدازظهر و شب وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت گاهی گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود. پنجشنبه و جمعه ( ۲۳ و ۲۴ تیرماه) نیز این وضعیت در جنوب سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.

همچنین، طی ۵ روز آینده همچنان در برخی نقاط نیمه شرقی کشور و بخش‌هایی از مرکز کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. در این مدت به سبب تشکیل متناوب گردوخاک روی عراق در برخی نقاط غرب، جنوب غرب و جنوب کشور نیز گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

طی ۳ روز آینده شرق دریای عمان و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

وضعیت جوی تهران طی ۲ روز آینده

آسمان تهران فردا (۲۱ تیرماه) صاف تا قسمتی ابری و گاهی نیمه‌ابری و در بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۲۲ تیرماه) صاف تا قسمتی ابری و دربعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای  ۲۴ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا ( ۲۰ و ۲۱ تیرماه) اهواز با دمای ۴۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با  دمای ۱۵ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

کد خبر 689661

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha