یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
۱ نفر

به مناسبت عید سعیدقربان برای ارائه دسترسی راحت شهروندان به مراکز عرضه دام بهداشتی، مرکز عرضه بهداشتی دام زنده در خیابان رنجبر راه‌اندازی شد.

بهاره خسروی / محله

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه ۱۰ دراین‌باره گفت: «راه‌اندازی این مرکز با هدف رفاه شهروندان برای دسترسی به دام بهداشتی در دستور کار قرار گرفت. عرضه دام زنده با نظارت دامپزشک بعد از انجام معاینات لازم  ارائه می‌شود و اهالی می‌توانند نذورات خود را به مناسبت این عید بزرگ از جایگاه خیابان رنجبر خریداری کنند.»

به گفته «رضا شرفی» مرکز عرضه دام در خیابان رنجبر، نرسیده به خیابان نوری، جنب معاینه فنی به مساحت بیش از هزار مترمربع برپا شده است که در آن دام‌ها به قیمت مصوب فروخته می‌شود. همچنین برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان اقدامات لازم برای آماده سازی محدوده اطراف قربانگاه اعم از پاکسازی، نظافت، شست‌وشوی معابر، نهرها و جوی‌ها انجام شده است.

او درباره جلوگیری از فروش غیرمجاز دام در منطقه نیز گفت: «همچنین برای پیشگیری از بیماری‌های شایع  برای استقرار نیروهای شهربان و حریم‌بان به لحاظ آماده‌باش کامل و جلوگیری از فروش هر گونه دام غیرمجاز در محدوده هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.»

همچنین شهردار منطقه ۱۰ درباره اجرای برنامه پردیس فرهنگی عید لبخند و برادری در کنار عرضه دام و غرفه‌های تحویل پسماند خشک افزود: «در این پردیس، برنامه‌های شاد و فرهنگی ارائه می‌شود. همچنین سه غرفه پاسخگویی به سوالات شرعی شهروندان، میز خدمت برای ارائه خدمات سلامت‌محور و جمع آوری نذورات مردم از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه برپا شده است.»

کد خبر 689381

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha