چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
۰ نفر

سخنگوی دولت گفت: لایحه اصلاح موادی از قانون بودجه ۱۴۰۱ در جلسه امروز دولت به تصویب رسید که درباره برخی از مواد قانون بودجه است که آثار تورمی دارد و باید تدابیری برای آنها اندیشیده می‌شد.

علی بهادری جهرمی - سخنگوی دولت

به گزارش همشهری‌آنلاین، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در هفته گذشته برخی اخبار خوب را داشتیم که منتشر شد، اظهار داشت: خبر خوش تسهیل و تسریع اعطای وام ازدواج را پس از دستور رییس جمهور داشتیم که ظرف ۴۸ ساعت بخشنامه مربوطه صادر شد و همه بانک‌ها مکلف‌اند نهایتا ۱۰ روز پس از تکمیل مدارک، وام ازدواج را پرداخت کنند.

وی افزود: برخی افتتاح ها در مراکز درمانی و بهداشتی داشتیم به ویژه در برخی استانهای محروم که البته این افتتاح ها تمام نشده و در هفته های آینده خبرهای خوش دیگری در این حوزه حواهیم داشت.

بهادری جهرمی ادامه داد: خبر خوشی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات داشت در حوزه تخصیص سهمیه اینترنت به دهک‌های پایین جامعه که این عزیزان با مراجعه به سایت مربوطه می‌توانند از آن استفاده کنند.

سخنگوی دولت گفت: در هفته جاری اولین مصوبه کارگروه اقتصاد دیجیتال ابلاغ شد که این کارگروه هم به منظور حمایت از کسب و کارهای حوزه فضای مجازی در این دولت تشکیل شده بود.

وی درباره مصوبات جلسه امروز هیات وزیران، گفت: لایحه اصلاح موادی از قانون بودجه ۱۴۰۱ در جلسه امروز دولت به تصویب رسید که درباره برخی از مواد قانون بودجه است که آثار تورمی دارد و باید تدابیری برای آنها اندیشیده می‌شد.

آیین نامه اجرایی اصلاح رابطه مالی دولت و شرکت ملی نفت در دولت تصویب شد

بهادری جهرمی آیین نامه اجرایی اصلاح رابطه مالی دولت و شرکت ملی نفت را دیگر مصوبه جلسه هیات دولت برشمرد و اظهار داشت: این موضوع سال‌ها از سوی مراجع مختلف نظارتی پیگیری می‌شد که این رابطه باید شفافیت داشته باشد که به شفافیت مالی و سلامت مالی کمک می‌کند. هم آیین نامه و هم نمونه و الگوی قرارداد به تصویب هیات وزیران رسید که این تحول بزرگ در صنعت نفت کمک خواهد کرد به اصلاح ساختار بودجه.

سخنگوی دولت درباره تسهیل سفر زوار عتبات عالیات، گفت: مطابق توافق صورت گرفته در ایام عرفه و اربعین سقف میزان تعداد زواری که می توانند روزانه به صورت زمینی و بدون ویزا به عراق بروند افزایش یافته که به نوعی زوار محترم دچار محدودیت نشوند که با پیگیر رییس جمهوری شاهد تسهیل امکان زیارتی در ایام عرفه باشیم.

کد خبر 688701
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha