در بریتانیا ابزار جدیدی برای بررسی وب‌سایت راه‌اندازی شده است تا به کاربران کمک کند قبل از بازدید از یک وب‌سایت، بتوانند از قانونی بودن آن مطمئن شوند.

Check a website

به‌گزارش همشهری آنلاین به‌نقل از دیلی‌میل، این ابزار به کاربران امکان می‌دهد تا آدرس هر وب‌سایتی را وارد کنند و بررسی کنند که آیا وب‌سایت واقعی است یا کلاهبرداری.

این ابزار در وب‌سایت گروه ایمنی اینترنتی Get Safe Online که با سرویس پیشگیری از کلاهبرداری سیفاس کار می‌کند، میزبانی می‌شود. امتیاز به هر وب‌سایت توسط الگوریتمی بر اساس بیش از ۴۰ منبع داده و گزارش‌های وب‌سایت مخرب محاسبه می‌شود.

گزارش‌های وب‌سایت‌های مخرب از سازمان‌های اجرای قانون، تنظیم‌کننده‌ها و برندهای مصرف‌کننده برای شناسایی و بررسی وب‌سایت‌های وارد شده توسط کاربران می‌آیند.

ابزار جدیدی برای مقابله با کلاهبرداری آنلاین | با یک کلیک از امنیت وب‌سایت مطمئن شوید

کاربران به سادگی آدرس وب‌سایتی را که می‌خواهند بررسی کنند تایپ می‌کنند و نتایج آنها در عرض چند ثانیه ظاهر می‌شود. این ابزار بررسی می‌کند آیا وب‌سایت مورد نظر ما برای فیشینگ یا بدافزار گزارش شده است، آیا محتوایی مسدود شده دارد و گواهی اس‌اس‌ال دارد یا خیر.

مدیر اجرایی Get Safe Online در این باره گفته بیش از ۱۵ سال است که توصیه‌ها و نکات ایمنی آنلاین را برای افراد و مشاغل کوچک ارائه می‌دهند تا اطمینان حاصل شود همه می‌توانند با خیال راحت و با اطمینان از اینترنت استفاده کنند. او توضیح داده که این ابزار برای مقابله با کلاهبرداران و افرادی که سعی در سوء استفاده از شما و اطلاعات شخصی شما دارند ساخته شده است.

ابزار آنلاین جدید از طریق این نشانی در دسترس است:

https://www.getsafeonline.org/checkawebsite

کد خبر 688582

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha