مجموع نظرات: ۴۸
سه‌شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
۰ نفر

با افزایش سن، استعمال دخانیات، کم آبی بدن و چاق و لاغر شدن پشت سرهم و... به آرامی چین‌وچروک‌هایی در کنار چشم، لب و پیشانی ظاهر خواهد شد. علت اصلی ظاهر شدن این چروک‌ها و خطوط عمیق به کاهش میزان کلاژن در پوست برمی‌گردد.

image-20220705173959-1.jpeg

باید قبول کرد که تاکنون هیچ راهی برای فرار از پیری کشف نشده است؛ خوردن معجون جوانی یا سفر به گذشته با ماشین زمان، فقط در فیلم‌ها و قصه‌ها رخ می‌دهد. اما در هر حال با اینکه در دنیای واقعی، راهی برای جوانی یکباره وجود ندارد، اما می‌توان با به‌کارگیری روش‌هایی روند پیری را کند کرده و چین‌وچروک را کنترل کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین روش پزشکی برای از بین بردن چین و چروک صورت بپردازیم. پس با ما همراه شوید.

خلاصی از چین‌وچروک صورت در کمترین زمان ممکن!

با افزایش سن، پوست الاستین و کلاژن کمتری تولید کرده و خاصیت انعطاف پذیری خود را از دست می‌دهد. با کاهش تولید کلاژن و سایر روغن‌های طبیعی، پوست خشک و نازک شده و خطوط عمیقی روی آن می‌افتد. در چنین شرایطی چربی موجود در لایه زیرین پوست هم به مرور از بین رفته و باعث افتادگی و شل شدن پوست می‌شود. اما با این حال نمی‌توان فقط افزایش سن را دلیلی برای پیری و ظاهر شدن چین‌وچروک دانست. کمبود خواب، مصرف الکل و دخانیات، قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید، استرس شدید و نداشتن روتین مراقبتی پوست برخی از دلایل افزایش چین‌وچروک در صورت هستند. راه‌های زیاد خانگی و پزشکی برای مقابله با پیری و کنترل روند آن وجود دارد. اما اگر می‌خواهید در کمترین زمان به نتیجه دلخواه برسید و دوباره پوستی شاداب و جوان داشته باشید، باید به سراغ روش‌های پزشکی بروید. اما از بین این راه‌های متعدد، چگونه بهترین روش پزشکی برای از بین بردن چین و چروک صورت را انتخاب کنیم؟

  1. میکرونیدلینگ؛ معرفی بهترین روش جوانسازی پوست

در روش میکرونیدلینگ از یک الی پنج سوزن بسیار ریز برای جوانی دوباره پوست استفاده می‌کنند. این سوزن‎ها همزمان با فشاری بسیار ملایم وارد پوست شده و بعد از ایجاد زخم‌هایی سطحی روی پوست، به سلول‌ها سیگنال‌هایی برای ترمیم می‌فرستند. در نتیجه پوست در زمانی بسیار کوتاه، پروسه بهبودی را آغاز کرده و مقدار زیادی کلاژن و الاستین تولید می‌کند. علاوه‌بر از بین بردن چین‌وچروک می‌توان برای رفع اسکار و پاکسازی جوش‌های سرسیاه نیز روی میکرونیدلینگ حساب کرد.

برای انجام این روش درمانی، فقط به مراکز و کلینیک‌های معتبر مراجعه کنید. سالن‌های زیبایی و مراکز ناشناس، مکان مناسبی برای انجام روش‌های جوانسازی پوست نیستند. کلینیک‌ها و مطب‌های معتبر و شناخته‌شده از بهترین دستگاه‌ها و تجهیزات برای درمان ضایعات پوستی و جوانسازی استفاده می‌کنند. به طور معمول این کلینیک‌ها، دستگاه‌های خود را از شرکت آفا، بزرگ‌ترین شرکت تجهیزات پزشکی پوست و زیبایی در ایران تهیه می‌کنند.

بهترین روش پزشکی برای از بین بردن چین و چروک صورت

  1. هایفوتراپی؛ بهترین روش برای طراوات و جوانی دوباره

یکی از بهترین راه‌های غیرتهاجمی و بدون درد برای لیفت و جوانسازی دوباره پوست، هایفوتراپی است. در فناوری هایفو برای جوانی و لیفت پوست از امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا استفاده می‌شود. این امواج با ورود به لایه‌های عمیق پوست، سلول‌ها را به کلاژن سازی تشویق کرده و در مدتی بسیار کوتاه باعث سفتی و لیفت پوست می‌شوند. هایفوتراپی را می‌توان معجزه رفع چین و چروک صورت دانست؛ زیرا تمام این پروسه بدون درد و خون‌ریزی بوده و دوره نقاهت و ریکاوری بسیار کوتاهی دارد. از بین بردن جای جوش، اصلاح خط خنده، صاف کردن سطح پوست و لیف گونه و پلک، تنها برخی از مزایای این روش جوانسازی هستند.

  1. ار اف فرکشنال نیدلینگ؛ روشی موثر برای از بین بردن چروک پیشانی

اگر بخواهیم درباره بهترین روش پزشکی برای از بین بردن چین و چروک صورت صحبت کنیم، باید به سراغ یکی از جدیدترین روش‌های غیرتهاجمی، یعنی ار اف فرکشنال نیدلینگ برویم. در این روش روی پوست صورت با سوزن‌هایی بسیار کوچک و نازک، سوراخ‌هایی بسیار سطحی و ریز ایجاد کرده و جریان رادیوفرکانسی را وارد لایه‌های عمیق پوست می‌کنند.

با وارد شدن این سوزن‌ها به داخل پوست و ایجاد گرما توسط امواج رادیوفرکانسی، پوست فرایند کلاژن‌سازی و ترمیم را سریعتر انجام خواهد داد. این سوزن‌ها جنسی از طلا داشته و هیچ حساسیتی برای بیمار ایجاد نمی‌کنند. کاهش عمق خط پیشانی و خنده، رفع اثر آبله و درمان لکه‌های پوستی، برخی از مزایا و کاربرد این روش درمانی هستند. ضمن اینکه ار اف فرکشنال نیدلینگ به دلیل غیرتهاجمی بودن، هیچ عارضه‌ای برای فرد بیمار ایجاد نمی‌کند.

یکی از بهترین دستگاه‌های جوان‌سازی و زیبایی پوست، آر اف فرکشنال اسکارلت بوده که از امواج رادیوفرکانس با تکنولوژی فرکشنال میکرونیدلینگ استفاده می‌کند. در این دستگاه ۲۵ عدد سوزن بسیار ریز به‌طور همزمان وارد پوست شده و جریان رادیوفرکانس را به لایه‌های اپیدرم و درم وارد می‌کند. این دستگاه برای کلیه تایپ‌های پوستی مناسب بوده و هیچ عارضه جانبی به دنبال ندارد.

بهترین روش پزشکی برای از بین بردن چین و چروک صورت

معرفی روش جدید و قطعی از بین بردن چروک صورت

در حال حاضر با وجود راه‌ها و روش‌های مختلفی چون میکرونیدلینگ، مزوتراپی و لیزر فرکشنال نمی‌توان فقط یک راه را به عنوان بهترین روش پزشکی برای از بین بردن چین و چروک صورت انتخاب کرد. اکنون کلینیک‌ها و مطب‌های معتبر به کمک تجهیزات و دستگاه‌های پزشکی و اپراتورهایی متخصص، بهترین خدمات را به بیماران ارائه می‌کنند. تمامی این کلینیک‌ها و مراکز زیبایی با سابقه، تجهیزات پزشکی و دستگاه‌های خود را از شرکت آفا تهیه می‌کنند. شرکت آفتاب فروزان آریا با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه واردات و فروش تجهیزات پزشکی، بهترین خدمات را به پزشکان ارائه می‌کند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط فروش از طریق شماره ۰۲۱۸۸۱۰۷۰۷۰ با مشاورین آفا در ارتباط باشید.

کد خبر 688504

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 43
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    58 9
    من همه این روش ها رو امتحان کردم کلاهبرداری محض
    • ناشناس IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      33 3
      کاملا درسته همش کلاه برداریم اصلا فایده نداره
    • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      27 3
      آفرین
    • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      24 4
      واقعا