یکی از امور زمان بر و چالش برانگیز برای صاحبین کسب و کار مدیریت لیست حقوق و دستمزد پرسنلبه شمار می رود. از سوی دیگر می توان گفت که با تغییرات قانون کار، خطاهای حقوق و دستمزد نیز می‌تواند برای صاحبان کسب و کار معضل به حساب آید. از این رو برای جلوگیری از اشتباه در محاسبه حقوق و دستمزد چه کاری می‌توان انجام داد؟

فیتو

در ادامه با ما همراه شوید تا چاره ای برای این کار پیدا کنیم.

از صحت اطلاعات وارد شده از سوی کارمندان مطمئن شوید

لزوما تمامی اشتباهات در پروسه ی حقوق و دستمزد بزرگ نیستند و گاهی اطلاعات نادرست مربوط به پرسنل موجب بروز خطاهایی هر چند ناچیز می شود. از این رو  بهترین راه برای جلوگیری از بروز چنین خطاهایی، استفاده از یک نرم افزار حقوق و دستمزد کارآمد است. این روش به خوبی شما را در به روزرسانی اطلاعات پرسنل همراهی و تغییر اطلاعات مختلف را نیز آسان تر از آن چیزی که فکر می کنید، می کند.

با خطاهای انسانی خداحافظی کنید

از متداول ترین خطاهای حقوق و دستمزد خطا های انسانیاست  که سازمان ها با بکارگیری یک نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین می توانند به راحتی این دست از خطا ها را مهار کنند. به طور مثال ممکن است براییکی از پرسنل خود پاداشی برای به پایان رساندن یک پروژه سنگین، پرداخت کرده باشید. این در حالی است که مبلغ واریز شده را در دریافتی های کارمند ثبت نکردید. به نظر شما چه فاجعه ای رخ خواهد داد؟

به تمامی دقایقی که به بازبینی جدول های زمانی و اطلاعات بانکی خود اختصاص داده اید فکر کنید! انجام پروسه محاسبه حقوق و دستمزد دستی می تواند منجر به محاسبات نادرست، نظارت کم و حتی بدتر از آن، از دست دادن داده های کلیدی و اساسی گردد. علاوه بر موارد گفته شده، محاسبه حقوق و دستمزد به روش های سنتی موجب دشوار سازی مراحل ثبت و سازماندهی اطلاعات می شود.

جدا از موارد گفته شده، به مراحل زمان بر وارسی ساعات حضور و غیاب پرسنل فکر کرده اید؟ به خطاهای احتمالی چطور؟

نظرتان در خصوص استفاده از یک نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین متصل به نرم افزار حضور و غیاب ابری فینتو چیست؟ شاید باور کردنی نباشد، اما با چند کلیک ساده می توانید لیست حقوق ودستمزد پرسنل خود را بدون هیچ خطایی بدست آورید.

بر روی اطلاعات خود قفلی ابری بزنید

اگر مدیر مجموعه ای باشید، ممکن است روزانه به دنبال مطمئن ترین روش برای ایمن نگه داشتن اطلاعات سازمان تان باشید. اطلاعات حقوق و دستمزد پرسنل از آن دست از اطلاعاتی است که امنیت آن از اهمیت بسزایی برخوردار است. چنانچه تدبیر و راه حلی برای این امر نداشته باشید، سواستفاده گران و کلاهبرداران از منابع داخلی و خارجی می توانند داده های مالیات و حقوق و دستمزد پرسنل را به سرقت رسانند.

استفاده از نرم افزار های تحت وب برای ثبت تردد پرسنل و در ادامه حقوق و دستمزد، می تواند خطرات امنیتی را تا حد قابل توجهی کاهش دهد. چراکه ارائه دهندگان این دسته از نرم افزار ها، تمهیدات امنیتی پیشرفته ای برای اطمینان از محافظت و ذخیره صحیح اطلاعات و داده های سازمان ها اندیشیده اند.

شرکت خود را مثال زدنی مدیریت کنید

برای مدیریت هر مجموعه ای به ابزار و نرم افزار های قابل اعتمادی نیاز است. مجموعه نرم افزار های مالی و منابع انسانی فینتو قدرتمندترین ابزار مدیران برای مدیریت بهتر و محاسبه حقوق و دستمزد سازمان ها است. بی شک شما یکی از مدیران لایقی هستید که بهترین های مدیریتی می بایست در اختیار شما قرار گیرد. فینتو دست راست شما در مدیریت آسان امور است.

نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتو

امروزه با پیشرفت تکنولوژی استفاده از نرم افزار های آنلاین مرسوم شده است. مجموعه نرم افزار های مالی و منابع انسانی فینتو نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به صورت ابری و تحت وب ارائه شده اند. فینتو با بکارگیری تکنولوژی رایانش ابری به کاربران خود این امکان را می دهد تا در هر مکان و هر ساعت از شبانه روز، با هر دستگاهی که در دسترس دارند به تمامی اطلاعات و داده های خود دسترسی داشته باشند.

ویژگی های نرم افزار حقوق و دستمزد ابری فینتو

نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتو ابزاری است قدرتمند برای تعریف، تخصیص و همچنین محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل، ارائه دیسکت مالیات حقوق و دستمزد پرسنل، محاسبه و ارائه لیست بیمه پرسنل، منعطف در برابر تغییر قوانین وزارت کار، ارائه خدمات ۲۴ ساعته، پشتیبانی دقیق و غیره، همگی در کنار هم عوامل تاثیر گذار در این شد تا فینتو بتواند سیستمی پویا و بی بدیل در زمینه مدیریت منابع انسانی شود.

از دیگر مزایای فینتو می توان به ۳۰ روز مهلت تست رایگان آن اشاره کرد. فینتو فراتر از یک نرم افزار مدیریتی است. انتخاب با شماست.

کد خبر 688503

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha