هافمن یکی از فعالین صنعت ساختمان و تولیدکنندگان شاخص در زمینه تولید پروفیل‌های upvc در ایران است. این برند معتبر و شناخته شده در شهرهای تبریز و شهرکرد دو کارخانه و چندین خط تولید اکسترودر دارد و سالانه بیش از ۲۵ هزار تن محصول تولید می‌کند. محصول پروفیل یو پی سی هافمن، یکی از انواع مرغوب و پرطرفدار پروفیل در و پنجره در ایران است.

هافمن

هافمن به پشتوانه‌ی سال‌ها تلاش، تجربه و تخصص خانواده‌ی خود توانسته محصولاتی با کیفیت را روانه بازار کند. پروفیل upvc هافمن مقاومت فوق العاده‌ای در مقابل تغییرات دمایی، آلودگی، تابش مستقیم خورشید و رطوبت دارد و همین خاصیت باعث ایجاد امکان استفاده از این محصول در موقعیت‌های جغرافیایی مختلف می‌شود. همچنین دارای ۲۵ سال گارانتی، قابلیت نصب شیشه ۲۴ میلیمتری و کنترل و مهار وزن شیشه‌های سنگین موجود در ساختار پنجره دوجداره و سه جداره است.

به موجب آیین نامه تشخیص شرکت‌ها و محصولات دانش بنیان، این نوع شرکت‌ها، موسساتی خصوصی یا تعاونی هستند که برای افزایش علم و دانش، ایجاد ارزش و ثروت و نهایتا توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی فعالیت می‌کنند و در راستای گسترش اختراع و نوآوری و همچنین تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه، شامل طراحی و تولید کالا و خدمات در حوزه فناوری‌های برتر و با ارزش افزوده فراوان تشکیل می‌شوند.

در این نوع شرکت‌ها معمولا از همکاری اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها بهره برده می‌شود و طی تفاهم‌نامه‌هایی که بین شرکت و موسسات دانشگاهی برقرار می‌شود از آخرین یافته‌های علمی برای موضوعات تجاری و تولید استفاده می‌گردد. معمولا کالاها و خدمات دانش بنیان محصولاتی هستند که اولا دانش فنی طراحی و ساخت نمونه آزمایشگاهی یا دانش فنی فرآیند تولید محصول به دلیل پیچیدگی‌های تخصصی، به سختی قابل کپی‌برداری هستند و کسب آن از موانع اصلی ورود شرکت‌های دیگر به بازار رقابت باشد. ثانیا این فرایند علمی به تولید یک محصول کاملا با کیفیت و با خواص و ویژگی‌های پیچیده از نظر ساخت منجر شده باشد. ثالثا ساخت محصول نیازمند تحقیق و توسعه قابل توجه، توسط گروه فنی خبره برای کسب آن باشد.

این ویژگی‌ها و فرایندها مراحلی‌ست که در کارخانجات هافمن و در DNA این برند جریان داشته و ساری و جاری است. این روند باعث شده محصولات هافمن توانایی بدست آوردن گواهی دانش بنیان را به عنوان تنها شرکت تولیدکننده پروفیل یو پی وی سی بدست بیاورند.

هافمن

دکتر محمد حمیدیه مدیرعامل هافمن در گفتگو با رسانه‌های مختلف همواره تاکید داشته که یکی از استراتژی‌های هافمن استفاده از قدرت عملی دانشگاه‌های کشور و حرکت بر محور علم و دانش است.

 ایشان همواره تاکید می‌کنند تولید کالایی که قابلیت اتکا و اطمینان و پشتیبانی ۲۵ سال ضمانت را داشته باشد بر پایه آخرین تکنولوژی‌ها و علم روز امکان پذیر است. لذا همواره در پی همکاری با دانشگاه‌های سطح بالا و معتبر کشور هستیم. هافمن بهره‌گیری از علم و دانش را برای پیشرو بودن در صنعت پروفیل یک فاکتور حیاتی و مستمر می‌داند.

خوب است بدانید هافمن بر اساس سیاست تولید دانش بنیان و اقتصاد بر پایه علم و فناوری یکی از پیشروترین شرکت‌ها در صنعت فعالیت خود است.

کد خبر 688424

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha