سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در ساعت یک و ۵۲ دقیقه بامداد امروز (سه‌شنبه) در مسیر اراک - بروجرد ۲ کشته و ۵۷ مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش همشهری آنلاین، «عبدالکریم شعبانزاده» افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر استان مرکزی بلافاصله به محل وقوع حادثه اعزام شدند که متاسفانه ۲ نفر از مسافران در دم فوت کرده بودند و ۵۷ سرنشین دیگر نیز نیازمند اعزام به مراکز درمانی بودند.

وی بیان کرد: ۹ نفر از مجروحان این حادثه به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) اراک و ۴۸ مجروج دیگر به بیمارستان‌های شهید چمران بروجرد و شهدای عشایر خرم آباد منتقل شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

کد خبر 688314

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • میثم IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    2 0
    جادارد که از طرف راهنمائی و رانندگی راننده اتوبوس های بین شهری که باعث کشتار مسافر و مقصر شناخته میشوند, گواهی آنها باطل شود.
  • US ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    3 0
    بجای آزمایش ادرار چرا آزمایش خون نمی گیرید اعتیاد باعث این تصادفات است برای صدور هر نوع گواهینامه رانندگی باید آزمایش خون جهت تشخیص دقیق اعتیاد فرد گرفته شود آزمایش ادرار دقیق نیست و کلی خطا دارد
  • marandi IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    1 0
    ......باز هم مواد و قطعه معیوب و لاستیک فرسوده و راه خراب و عدم نظارت و حضور پلیس و جان کم مقدار هم میهنان ......حدیث تلخ و شوربختی تکراری و گوشهای ناشنوا و چشمان بسته مسئولان .....