تا چند سال پیش با شنیدن کلمه استخراج، کوه و معدن در ذهن ما نقش می‌بست؛ اما امروزه ارزهای دیجیتال مفهوم جدیدی از استخراج تداعی می‌کنند که به سودهای کلان منتهی می‌شود. استخراج ارز دیجیتال روش جدیدی برای سرمایه‌گذاری است که درصورت انجام اصولی آن، برایتان سودآور خواهد بود.

چه ارز دیجیتالی استخراج کنیم؟ 3 گزینه محبوب ماینرها

به همین خاطر سوال  چه ارز دیجیتالی استخراج کنیم، به یکی از مهم‌ترین پرسش‌های علاقه‌مندان این بازار مالی جدید تبدیل شده است. به خواندن این مقاله ادامه دهید تا بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج را به شما معرفی کنیم.

انتخاب ارز دیجیتال برای استخراج باتوجه‌به ویژگی‌های آن

اگر تاحدودی با ارزهای دیجیتال آشنایی داشته باشید، بیت کوین را به‌عنوان یک ارز دیجیتال مناسب برای استخراج می‌شناسید؛ اما بیت‌کوین تنها ارز قابل‌استخراج نیست و امروزه ارزهای جدیدتری نیز برای ماینینگ وجود دارند. هنگام انتخاب ارز دیجیتال برای استخراج باید موارد زیر را بررسی کنید:

  • نوسانات قیمتی اخیر ارز دیجیتال
  • حجم بازار
  • آینده‌دار بودن ارز و پیش‌بینی متخصصان در مورد قیمت آن در آینده
  • تاریخچه توسعه‌دهندگان
  • کاربردپذیر بودن ارز دیجیتال در مسائل مهم دنیا
  • سودآوری استخراج ارز دیجیتال

استخراج ارز دیجیتال نیازمند صرف هزینه و انرژی است؛ بنابراین قبل از شروع استخراج یک ارز باید به قیمت و میزان سودآوری آن نیز توجه کنید. به دست آوردن چنین اطلاعاتی نیازمند داشتن علم کافی برای تحلیل است که از بهترین سایت آموزش ارز دیجیتال می‌توانید آن را فرا بگیرید.

چه ارز دیجیتالی استخراج کنیم؟ معرفی بهترین ارزها برای ماینینگ

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج، ارزی است که بیشترین بازدهی را داشته باشد. برای به دست آوردن سود حاصل از استخراج باید از ماشین‌حساب‌های آنلاین برای مقایسه بازده ماینینگ ارزهای مختلف استفاده کنید. برای ماین کردن رمز ارزها به یک دستگاه متصل به CPU یا GPU نیاز دارید.

پیوستن به استخرهای استخراج ارز دیجیتال نیز روش دیگری برای رسیدن به سود از طریق ماینینگ است که در جلسه آموزش خصوصی ارز دیجیتال می‌توانید آن را یاد بگیرید. بعد از تهیه دستگاه موردنظر با مجوز، فقط کافی است بهترین ارز را برای استخراج انتخاب کنید. از جمله بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

مونرو (XMR)؛ به صرفه ترین ارز برای استخراج با کارت گرافیک

مونرو بهترین ارز برای استخراج با کارت گرافیک است که انتخاب خوبی برای ماینرهای مبتدی به شمار می‌رود. این ارز یکی از بهترین کوین‌ها و ایمن‌ترین بلاک‌چین‌ها به حساب می‌آید و قابلیت ردیابی نشدن تراکنش‌ها را تقویت می‌کند؛ دقیقا بر خلاف بیت کوین که در بلاک‌چین آن، جزئیات تراکنش‌ها مانند مقدار و آدرس‌های ارسال قابل‌مشاهده است. ازهمین‌رو، مونرو به‌عنوان یک ارز دیجیتال با حریم خصوصی کامل شناخته می‌شود. از جمله ویژگی‌های مونرو که آن را به یک گزینه مناسب برای استخراج تبدیل کرده است، عبارت‌اند از:

  • برای استخراج مونرو نیازی به سرمایه‌گذاری ندارید و با خرید یک CPU می‌توانید بدون نیاز به صرف انرژی فراوان، عمل استخراج را شروع کنید.
  • هر ۲۴ ثانیه یک مونرو استخراج می‌شود و پاداش ماینرها حدود ۴.۹۹ XMR است.
  • مونرو را می‌توانید با استفاده از پردازنده‌های گرافیکی یا در استخرها استخراج کنید.

اگر به هر دلیلی توانایی استخراج ارز دیجیتال ندارید، اما از اطلاعات کافی برای انجام انواع معاملات برخوردار هستید، معاملات مارجین را به شما پیشنهاد می‌کنیم. کسانی که می‌دانند معاملات مارجین چیست، در چند معامله کوتاه و با استفاده از اهرم‌ها، سرمایه خود را چندین برابر می‌کنند.

https://lh6.googleusercontent.com/9J9dxfrmqKpi_vaFjnazOyupJ-rj3B-RrJXtpdyjG91QASOutjAEih3b6a2PS0M2YiZJuPwchJu8FG7XrwjsOSzrxLZnta8bPTsb7_fC_H9jKmMnGG_zM4A3mUpYG-vEaXDdTnhl2O1IqpXxVnI

زی‌کش (ZCash)؛ بهترین انتخاب برای ماینرهای مبتدی

زی‌کش ارز دیجیتالی است که محرمانه بودن معاملات را تضمین می‌کند. البته در صورت نیاز، می‌توانید با استفاده از گزینه‌ای که توسعه‌دهندگان آن در اختیار کاربران قرار داده‌اند، داده‌ها و تاریخچه معاملات را به‌صورت عمومی قابل‌مشاهده کنید. زی‌کش کارمزد بسیار کمی برای هر تراکنش دارد و توسط دانشمندان دانشگاه تل‌آویو و UC Berkeley پشتیبانی می‌شود. از جمله ویژگی‌های زی‌کش برای استخراج می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • استخراج زی‌کش با GPU و CPU امکان‌پذیر است.
  • استخراج زی‌کش با CPU کاملا مقرون‌به‌صرفه است.
  • ماینرهای GPU می‌توانند از نرم‌افزارهای Optiminer و EWBF Cuda برای بهینه‌سازی استفاده کنند. همچنین امکان استفاده از GUI miner، کنسول و اپلیکیشن استخراج اندرویدی نیز وجود دارد.
  • هر بلاک در ۷۵ ثانیه ساخته می‌شود و پاداش ماینر معادل ۳.۱۲۵ ZEC است.
  • در هر ۲.۵ دقیقه ۱۰ بلوک ساخته می‌شود.

زی‌کش را می‌توانید هم به‌صورت فردی و هم با شرکت در استخرهای متعدد، استخراج کنید. استخر ZEC بهترین استخر ماینینگ برای زی‌کش است.

اتریوم کلاسیک؛ بهترین ارز برای اجرای قراردادهای هوشمند

اتریوم کلاسیک فورکی از اتریوم است که اجرای قراردادهای هوشمند یا دستورالعمل‌های تجاری کدگذاری‌شده را با حداقل دخالت انسانی روی بلاک‌چین تسهیل می‌کند. ویژگی‌های اتریوم کلاسیک که آن را به یک ارز مناسب برای استخراج توسط شرکت‌ها تبدیل کرده است، عبارت‌اند از:

  • برای استخراج اتریوم کلاسیک می‌توانید از دستگاه‌های Ethminer، Claymore Miner، FinMiner، GMiner و ماینرهای NBMiner GPU استفاده کنید.
  • این رمز ارز را می‌توانید با استفاده از استخرهای متعددی مانند Nanopool.org، ۲Miners، Ethermine، f۲pool و P۲pool استخراج کنید.
  • اتریوم کلاسیک روی سرور VPS نیز قابل‌استخراج است.
  • پاداش بلوک اتریوم کلاسیک ۳.۲ ETC است.
  • هر بلوک بعد از ۱۰.۳ ثانیه ایجاد می‌شود.

شرکت‌ها و سازمان‌هایی که قصد پیاده‌سازی و اجرای قراردادهای هوشمند را دارند، با استخراج اتریوم کلاسیک می‌توانند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.

https://lh5.googleusercontent.com/TMkuyqhsSZh84csbHE7Qo0wjuzffxkR3KAJRcQVl23HdHRe1BW5Zl-UGKGKfbc_Lw1ubOXkrrVgDCtS1w64fFhZdtAgdNWA4xW0ErI4dkzKtA8_9gEiN2To5u7YsH_kj39F4bXcW1GFu8xe__nE

اطلاعات لازم برای استخراج ارز دیجیتال را از حرفه‌ای‌ها بگیرید!

در این مقاله به بررسی بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج پرداختیم و به سوال چه ارز دیجیتالی استخراج کنیم، پاسخ دادیم. حالا می‌دانیم که انتخاب ارز دیجیتال برای ماینینگ به عوامل مختلفی مانند هدف ما از استخراج، قیمت ارز در آینده و سودآوری آن بستگی دارد. استخراج ارز دیجیتال هم مانند معامله‌گری و سایر روش‌های سرمایه‌گذاری نیازمند دانش و اطلاعات کافی است و هرکسی را به سود نمی‌رساند. به همین خاطر تیم متخصص داجکس با تهیه دوره‌های آموزشی ارز دیجیتال سعی می‌کند تا علاقه‌مندان این حوزه را به هدف موردنظرشان برساند. با مشاهده بسته‌های آموزشی داجکس با آگاهی کامل وارد دنیای ارزهای دیجیتال می‌شوید و باتوجه‌به شرایط خود، بهترین روش را برای کسب درآمد و سود پیدا می‌کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت dogex.ae شوید و درصورت نیاز به مشاوره، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کد خبر 687995

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha