همشهری آنلاین : صالح بن ناصر، رئیس جدید کنفدراسیون والیبال آسیا، در پیامی به رئیس فدراسیون والیبال آسیا از ورود ایران به لیگ جهانی والیبال حمایت کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در پیام صالح بن ناصر آمده است:‌ "از شنیدن خبر قهرمانی شما در AVC CUP، قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا و جام باشگاه‌های آسیا بسیار خرسندم."

به گفته رئیس جدید کنفدراسیون والیبال آسیا، این پیروزی و افتخار نه تنها متعلق به فدراسیون والیبال ایران، بلکه متعلق به کنفدراسیون والیبال آسیا نیز است. وی ادامه داد:" اینجانب شخصا از حضور فدراسیون ایران در لیگ جهانی پشتیبانی می‌کنم و معتقدم ما می‌توانیم با حضور فعال در رقابت‌های جهانی، فاصله میان تیم‌های آسیایی و قدرت‌های دنیا را کم کنیم."

وی با بیان اینکه" تلاش‌های ما سرانجام نتیجه بخش خواهد بود"، ابراز اطمینان کرد، اراده و حمایت فدراسیون والیبال ایران، والیبال آسیا را به سرعت به جمع قدرت‌های جهان پیوند دهد.

صالح بن ناصر در این پیام به دعوت رسمی فدراسیون والیبال کشورمان از وی برای حضور در ایران پاسخ منفی داد اما ابراز امیدواری کرده است در فرصتی دیگر از امکانات و اماکن ورزشی ایران بازدید کند.

کد خبر 68778

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز