مجموعه گروه رسانه‌ای دونالد ترامپ و کارکنان فعلی و سابق‌ش به تازگی تحت تحقیقات جنایی قرار گرفته‌اند و این امر ادغام این شرکت با شرکت DWAC را تحت شعاع قرار می‌دهد.

ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، شرکت دنیای دیجیتال (DWAC) که بنا دارد با شرکت رسانه‌ای دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا  ادغام شود، اعلام کرده که شرکت رسانه‌ای  ترامپ توسط هیات منصفه فدرال در رابطه با تحقیقات جنایی احضار شده است.

به گفته شرکت DWAC، گروه رسانه و فناوری ترامپ روز پنجشنبه احضاریه‌ای از هیات منصفه عالی در منهتن دریافت کرد. همچنین شرکت ترامپ روز دوشنبه احضاریه‌ای از کمیسیون بورس و اوراق بهادار به منظور تحقیقات مدنی دریافت کرده بود. این شرکت همچنین ادعا کرده که برخی از کارکنان فعلی و سابق گروه رسانه‌ای ترامپ نیز اخیرا احضاریه هیات منصفه را دریافت کرده‌اند.

اواخر روز جمعه، گروه رسانه‌ای ترامپ اطلاع داد از تمام احضاریه‌ها تبعیت خواهد کرد و هیچ یک از آنها متوجه رئیس مجموعه یعنی دونالد ترامپ، یا مدیرعامل و یا دوین نونس، نماینده سابق ایالات متحده، نبوده است.

بیشتر بخوانید:

DWAC اعلام کرد که تحقیقات دولتی موجب تاخیر در ادغام این شرکت‌ با شرکت تازه تاسیس ترامپ که شامل شبکه اجتماعی تروث (Truth Social) هم می‌شود، خواهد شد. ترامپ بعد از مسدود شدن حساب کاربری‌اش در شبکه اجتماعی توییتر در پی حمایت از شورشیان علیه نتیجه انتخابات و فرافکنی و انتشار اطلاعات نادرست، تصمیم گرفت تا برنامه رسانه‌ای اجتماعی خود به نام تروث را راه‌اندازی کند.

ترامپ قصد دارد شبکه اجتماعی نوپایش  جایگزین توییتر شود. حالا این هدف او که قرار بود با همکاری و ادغام با شرکت DWAC پیش برود، با مانع بسیار جدی مواجه شده است.

کد خبر 687658

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha