نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس درباره میزان خسارات وارده در پی زلزله بامداد شنبه (۱۱ تیر) در مناطق مرزی شهرستان‌های بندر خمیر و بندر لنگه توضیح داد.

زلزله

به گزارش همشهری‌آنلاین، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره میزان خسارات وارده در پی زلزله ۶.۱ ریشتری که ساعت ۲:۰۲ بامداد امروز شنبه در مناطق مرزی شهرستان‌های بندرخمیر و بندرلنگه به وقوع پیوست، پرداخت و گفت: در پی این حادثه، روستای ۴۰۰ خانواری سایه‌خوش از توابع بخش مرکزی شهرستان بندر لنگه به صورت ۱۰۰ درصد تخریب شده و از این حادثه تاکنون ۵ فوتی و بیش از ۴۰ مصدوم به جای مانده است. بر اساس بازدید میدانی که انجام دادیم، در روستاهای مجاور نیز میران تخریب زیاد است.

تصاویر جدید از زلزله هرمزگان | افزایش تعداد مصدومان | اسکان اضطراری مردم زلزله‌زده

ثبت ۲۹ زمین‌لرزه در هرمزگان از ۲ بامداد تا صبح امروز 

وی با اشاره به حضور دستگاه‌های امدادی در این روستا خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های حمایتی در این روستا مستقر شده‌اند؛ همچنین استاندار و نمایندگان هرمزگان و مدیران استانی با حضور در روستای سایه‌خوش و روستاهای اطراف در تلاشند تا مشکلات ایجاد شده را برطرف نماییم.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس اظهار کرد: در پی وقوع زلزله برق بخش‌هایی از مناطق زلزله‌زده قطع شده و آنتن‌دهی خطوط تلفن‌همراه با مشکلاتی مواجه شده است.

کد خبر 687588
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha