مدیرعامل شرکت یادمان سازه از اتمام عملیات مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با بلوار مرزداران خبر داد.

مقاوم سازی پل

به گزارش همشهری آنلاین، امین  شالبافان مدیرعامل شرکت یادمان سازه گفت: عملیات اجرایی پروژه مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای پل تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با بلوار مرزداران به اتمام رسیده است. طرح بهسازی این پل شامل تقویت ستون‌ها با ژاکت بتنی و تقویت سرستون‌ها با افزایش مقطع سرستون به همراه عملیات پس کشیدگی پس از یکسال و در زمان معین به پایان رسید.

مدیرعامل شرکت یادمان سازه ادامه داد: خاکبرداری، برچیدن کاور، مضرس کاری، کاشت میلگرد، آرماتوربندی، قالب بندی و بتن ریزی به همراه اجرای پرایمر ستون‌ها و قالب بندی تحتانی سر ستون‌ها و خاکریزی، بخشی از عملیات اجرایی برای تقویت ستون‌ها و سرستون‌های این پل است.

او با اشاره به اینکه پل تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) با بلوار مرزداران ۸۸ متر طول و ۱۸ متر عرض دارد، بیان کرد: این پل در سال ۱۳۷۷ در ۴ دهانه و با عرشه بتنی احداث شده بود و عملیات مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای این پل سواره رو با هدف تقویت ستون‌ها و سرستون‌ها در خرداد ماه سال گذشته آغاز شده بود.

کد خبر 687581
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha