مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
۰ نفر

پرونده‌های ملکی به دلیل پیچیدگی‌هایی که دارند نیاز به استفاده از یک وکیل ملکی باتجربه خواهند داشت تا رفع و رجوع آنها در مدت زمان کوتاه‌تری انجام شود.

وکیل ملکی کیست

همانطور که می‌دانید؛ مالکیت ممکن است مفروز یا مشاعی باشد که هر کدام تعاریف مخصوص به خود دارند و اگر در این موارد اطلاعات کاملی وجود نداشته باشد به‌هیچ عنوان نمی‌توان پرونده‌های ملکی را به بهترین وجه مدیریت کرد و یا به سرانجام رساند. ضمن اینکه دعاوی ملکی به انواع مختلفی دسته‌بندی می‌شوند که برای هر کدام از آنها ملزم به استفاده از یک وکیل ملکی متخصص، خواهید بود. به‌طور کلی در پرونده‌های ملکی حضور یک وکیل باتجربه و البته با دانش ضروری است که ما در این مقاله قصد داریم به این گونه موارد اشاره کنیم و البته در پایان مقاله نیز به معرفی یک موسسه حقوقی معتبر در این زمینه خواهیم پرداخت.

وکیل ملکی کیست

هر وکیل با توجه به تخصصی که دارد؛ ممکن است در زمینه‌های مختلف به بررسی انواع پرونده اقدام کند که یکی از مهم‌ترین‌ها در این زمینه، وکیل ملکی است. این نوع وکیل باید اطلاعات جامعی را در خصوص مسائل و قوانین ملک داشته باشد تا از این طریق بتواند پرونده‌های مختلف را به سرانجام برساند. از طرفی قوانین پیچیده‌ در بحث ملک و مالکیت، سبب شده است تا انتخاب یک وکیل ملک با حساسیت زیادی انجام شود. چرا که در غیر این‌صورت احتمال شکست در پرونده افزایش می‌یابد. با این حال می‌توان با یک بررسی کوتاه نسبت به در نظر گرفتن یک وکیل مناسب ملکی، اقدام کرد که ما در ادامه در این خصوص نیز صحبت خواهیم کرد. برای دریافت مشاوره حقوقی با شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ تماس بگیرید. 

وکیل ملکی خوب چه ویژگی‌هایی دارد

به‌طور کلی وکلا باید از خصوصیات و ویژگی‌های منحصربفردی برخوردار باشند تا بتوان از آنها با کمترین دغدغه در مسائل حقوقی ملک و مالکیت استفاده کرد. حال اگر بخواهیم به ویژگی‌های یک وکیل ملک ایده‌آل اشاره کنیم؛ باید موارد زیر را در نظر بگیریم:

  • آشنا به قوانین حقوقی. اینکه یک وکیل ملک از جزئی‌ترین مسائل حقوقی ملک آگاه باشد از مهم‌ترین مواردی است که باید در انتخاب یک وکیل خوب ملکی در نظر گرفته شود.
  • باتجربه بودن. از جمله ویژگی‌های یک وکیل ملکی خوب این است که در مسائل حقوقی ملک، تجربه کافی داشته باشد. این مورد می‌تواند در پیشبرد یک پرونده تأثیرگذار باشد.
  • آشنا با روند دادگاه. اگر یک وکیل ملک به روند دادگاه آشنا باشد به راحتی می‌تواند پرونده‌های ملکی را به سرانجام برساند بدون آنکه وقفه‌ای ایجاد شود.
  • سرسختی و سرعت عمل. هر کدام از این موارد به تنهایی می‌تواند نتایج دلخواه را نتیجه دهد. بنابراین بکارگیری از یک وکیل جسور و سرسخت فوق العاده دارای اهمیت است.

در چه مواردی می‌توان با وکیل ملکی مشورت کرد

در چه مواردی می‌توان با وکیل ملکی مشورت کرد

همان‌طور که می‌دانید یک وکیل ملک ممکن است در موارد مختلف بکارگیری شود که از مهم‌ترین آنها می‌توان به‌عناوین زیر اشاره کرد:

  • وکیل ملک دعوای ابطال سند رسمی. با توجه به اینکه سند به دسته‌های عادی و رسمی تقسیم‌بندی می‌شود؛ چنانچه ابطال سند به هر دلیلی ضرورت پیدا کند، نیاز به استفاده از یک وکیل ملک خوب خواهد بود. ابطال سند در مواردی مانند اسناد صوری، مجعول و... در نظر گرفته می‌شود.
  • وکیل ملک دعوای خلع ید. این نوع طرح دعوا در مواقعی است که صاحب ملک، در تخلیه سهل‌انگاری می‌کند و آن را به خریدار تحویل نمی‌دهد. توصیه می‌کنیم برای این منظور، حتماً از یک وکیل کار کشته استفاده کنید تا اسیر پیچیدگی‌های پرونده نشوید.
  • وکیل ملک دعوای سرقفلی. قوانین مربوط به سرقفلی و حقی که با صاحب کسب‌وکار می‌دهد فوق العاده پیچیده است و اگر در این خصوص شکایتی مطرح شود؛ نیاز مبرم به استفاده از وکیل ملکی است که ترجیحاً باید از بهترین وکیل ملک بهره گرفته شود.
  • وکیل ملک دعوای رفع تصرف عدوانی. اگر ملک‌های بدون سند توسط افراد غیر تصرف شود؛ نیاز به یک وکیل برای رفع و رجوع کردن این نوع مشکلات است. بنابراین اگر ادعایی درباره‌ی مال‌تان توسط دیگران شده است؛ باید از وکلای دعوای رفع تصرف عدوانی کمک بگیرید.

وکیل ملکی خوب از کجا پیدا کنیم   

انتخاب بهترین وکیل ملکی نیاز به بررسی‌های مختلف دارد. در واقع در حال حاضر موسسات حقوقی بی‌شماری در این خصوص فعالیت می‌کنند که انتخاب بهترین آنها کار دشواری است. به طور کلی برای انتخاب یک موسسه حقوقی ایده‌آل باید به بررسی موارد مختلفی پرداخت که از جمله می‌توان به مواردی مانند تجارت وکلای موسسه حقوقی، دریافت هزینه‌های بصرفه و میزان رضایت متقاضیان موسسه حقوقی اشاره کرد. البته اگر بخواهید یک موسسه حقوقی ایده‌آل در زمینه ملک و مالکیت به شما عزیزان معرفی کنیم باید از موسسه وکلای تلفنی صحبت نماییم. چرا که این موسسه بهترین خدمات را برای متقاضیان در نظر گرفته است که در بند آخر مقاله توضیحات بیشتری ارائه خواهیم داد. موسسه حقوقی وکلای تلفنی می تواند راهنمای انتخاب بهترین وکیل ملکی برای شما باشد. 

حق الوکاله وکیل ملکی چگونه تعیین می‌شود

هزینه‌هایی که باید برای یک وکیل ملک در نظر گرفت؛ نسبت به طرح دعوایی است که وکیل باید آن را به سرانجام برساند. در واقع با توجه به تخصص یک وکیل و همچنین تجربه انجام کار، حق الوکاله وکیل ملک در موارد زیر خلاصه می‌شود:

  • تخصص وکیل ملکی که فوق العاده در نتیجه‌ی کار موثر است.
  • نوع طرح دعوا و پیچیدگی‌هایی که پرونده مدنظر دارد.
  • تجربه و دانش وکیل ملک که برای به سرانجام رساندن بهتر پرونده ضروری است.

وکیل ملکی کیست و چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین وکیل ملکی با موسسه حقوقی وکلای تلفنی

در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را با اهمیت استفاده از یک وکیل ملک آشنا کنیم و با توجه به اینکه در حال حاضر پرونده‌های ملکی روز به روز در حال افزایش هستند؛ بنابراین برای حل و فصل دعاوی ملکی نیاز مبرم به یک مشاوره حقوقی با وکیل ملکی خواهید داشت. اما احتمالاً مانند بسیاری از افراد که در انتخاب یک وکیل متخصص، دچار سردرگمی شده‌اند؛ توانایی در نظر گرفتن یک وکیل مناسب در این زمینه را ندارید. البته جای نگرانی نیست؛ چرا که ما قصد داریم شما را با مشاوره حقوقی انلاین و رایگان وکلای تلفنی آشنا کنیم. در واقع این تیم تخصصی به‌طور کامل می‌تواند شما عزیزان را در هر کدام از بخش‌های دعاوی ملکی به بهترین وجه ممکن راهنمایی کند. همچنین گفتنی است که از مزیت‌های بکارگیری از این موسسه حقوقی می‌توان به ضمانت کیفیت و قیمت اشاره کرد. حال برای اینکه بتوانید با موسسه حقوقی وکلای تلفنی که مشاوره رایگان را نیز در دستور کار قرار داده است ارتباط بگیرید؛ کافی است که از راه‌های ارتباطی قرار داده شده در سایت  www.vakiltel.org  استفاده کنید. برای سپردن وکالت پرونده ملکی به وکیل متخصص ملکی با شماره ۰۲۱۴۷۶۲۵۹۰۰ تماس بگیرید. 

کد خبر 687574

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha