جمع جنوبی‌های استقلال با پیوستن بازیکن فصل گذشته صنعت‌نفت جمع‌تر شد.

امید حامدی‌فر

همشهری‌آنلاین - امیرحسین اعظمی

استقلال همانند چند سال گذشته بازهم قبل از شروع لیگ برتر چند بازیکن جوان را به خدمت گرفت. یکی از این خریدها امید حامدی‌فر، بازیکن فصل گذشته صنعت‌نفت است که در تیم المپیک ایران هم حضور دارد. حامدی‌فر فصل گذشته عملکرد خوبی در صنعت‌نفت داشت و حالا با پیوستن به استقلال اهداف جدیدی را در فوتبالش دنبال می‌کند. او در گفت‌وگو با همشهری ورزشی درخصوص حضور در استقلال و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ داده است.

*فصل گذشته خودت را در صنعت نفت نشان دادی. قبل از آن در کدام تیم بازی می‌کردی؟

من در فولاد خوزستان بودم ولی تصمیم گرفتم به صنعت نفت بیایم و خوشبختانه این تصمیم از لحاظ فوتبالی به سود من شد. من در فوتبال روزهای سختی را پشت‌سر گذاشتم ولی همیشه یاد گرفتم که سخت تلاش کنم تا به هدفم برسم. خدا را شکر می‌کنم که در نهایت به تیم بزرگ استقلال پیوستم.

*در یک مصاحبه از علیرضا منصوریان هم تعریف کرده بودی.

بله، علی‌آقا فصل گذشته خیلی به من کمک کردند که باید از ایشان تشکر کنم. او مشاوره‌های خوبی به من داد و نقش مهمی در حضور من در استقلال داشت.

*ظاهرا چند پیشنهاد دیگر هم داشتی؟

بله، من از سپاهان، گل‌گهر و تراکتور پیشنهاد داشتم ولی در نهایت استقلال را انتخاب کردم. این انتخاب با تمام وجود بود و به تیم دیگری هم فکر نمی‌کردم.

*ولی پروسه حضور تو در استقلال کمی طولانی شد، دلیلش چیست؟

به هر حال استقلال باید تأیید آقای ساپینتو را می‌گرفت چون قبل از آمدن این مربی با من صحبت کردند و در نهایت هم ایشان تأیید کردند که با استقلال قرارداد امضا کنم. باشگاه استقلال در جریان پیشنهادهای من قرار داشت ولی من به چیزی جز استقلال فکر نمی‌کردم.

*استقلال را برای فصل بعد چطور می‌بینی؟

استقلال همیشه مدعی قهرمانی است و فصل بعد هم مدعی اول است. دوست دارم در نخستین سال حضورم در استقلال جام بگیرم و مطمئن هستم که باشگاه تیم خوبی خواهد بست.

*با حضور تو تعداد جنوبی‌های استقلال هم بیشتر شد.

بله، من با صالح حردانی در تیم‌های پایه فولاد بازی کردم و با جعفر سلمانی هم در صنعت‌نفت همبازی بودم. البته دوستان دیگری هم دارم و در تیم‌های ملی با امیرحسین حسین‌زاده، امیرعلی صادقی و علیرضا رضایی هم‌تیمی بوده‌ام.

*هدف مهم تو در استقلال چیست؟

دوست دارم بدرخشم و جواب اعتماد باشگاه و کادر فنی را بدهم. می‌خواهم با درخشش در استقلال به تیم ملی بزرگسالان هم برسم و راهی فوتبال اروپا شوم. باید صدبرابر گذشته سختی بکشم و تلاش کنم تا به هدف‌هایم برسم.

*در پست هافبک دفاعی استقلال بازیکنان خوبی در اختیار دارد و باید با آنها رقابت کنی.

نفراتی که در پست من (هافبک دفاعی) در استقلال حضور دارند، بازیکنان بسیار باکیفیتی هستند که در تیم ملی هم حضور دارند. طبیعتا کار من سخت است ولی از رقابت ترسی ندارم. من دوست دارم پیشرفت کنم و طبیعتا می‌خواهم خودم را نشان دهم. وقتی در تمرین خوب باشم، طبیعتا سرمربی هم به من میدان می‌دهد. من هدف‌های بزرگی در استقلال دارم و می‌توانم خودم را نشان دهم. باید سخت تلاش کنم، خیلی بیشتر از گذشته.

*حرف آخر...

صنعت نفت و هوادارانش نقش مهمی در پیشرفت من داشتند. باید از آنها و همچنین مردم آبادان تشکر کنم. امیدوارم برای جنوبی‌ها نماینده شایسته‌ای در استقلال باشم.

کد خبر 687503
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha