اولین جلسه هیئت امنای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به ریاست شهردار تهران برگزار شد و زاکانی گفت: تهران با انباشتگی مشکلات مواجه است.

زاکانی

به گزارش همشهری آنلاین، نخستین جلسه هیئت امنای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به ریاست علیرضا زاکانی شهردار تهران برگزار شد.

شهردار پایتخت در این جلسه با اشاره به اینکه برخی از موضوعات نیازمند اشراف است، گفت: اگر از گذشته اقدام‌هایی انجام شده است، ناظر به اجرای ‌برنامه‌ها و اگر هنوز در بخش‌هایی اقدامی انجام نشده باید برای برنامه ریزی آن بحث شود.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه تهران با انباشتگی مشکلات مواجه است و موضوع ایمنی آن تک بعدی نیست، افزود: باید برای برنامه‌های آینده هیئت امناء کمیسیون ویژه با حضور نمایندگان تشکیل شود و ناظر به وضع موجود و بررسی شرایط فعلی شهر باشد. همچنین باید برای اسناد بالادستی و سایر تکالیف موجود جدول بندی شفاف داشته باشیم.

زاکانی ادامه داد: ایمنی شهر تهران و اثرات آن مانند یک دومینو در سایر قسمت‌ها تسری پیدا می‌کند و ما بیش از همه چیز باید به آن دقت کنیم.

تدوین طرح جامع مدیریت بحران شهر تهران (بررسی RFP)،  ارتقاء ساختار سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و ارتباطات پایدار (از ۱۹ به ۳۲ دکل) از دیگر بخش های گزارش عملکرد سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بود.

کد خبر 687231
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    0 0
    خوب ما همه از مشکلات شهر خیلی وقت هست که با خبر هستیم و باهاش داریم هر روز دست و پنجه نرم میکنیم . شما آقای شهردار راه حل نشون بدید و مردم رو در جریان برنامه ریزی هایتان قرار دهید