سرمربی تیم تکواندوی بانوان ایران از اقدام «هادی ساعی» برای معرفی «بیژن مقانلو» برای دریافت جایزه بهترین مربی مسابقات قهرمان آسیا دلخور شده و احتمال قطع همکاری وی وجود دارد.

مينو مداح

به گزارش همشهری آنلاین،‌بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا در حالی به میزبانی کره‌جنوبی برگزار شد که تیم بانوان ایران با عملکردی درخشان و برای نخستین بار بر بام قاره کهن ایستاد و تحسین همگان را برانگیخت. هدایت این تیم را «مینو مداح» برعهده دارد.

از سوی دیگر تیم مردان کشورمان به مقام پنجمی بسنده کرد تا پس از ۲۰ سال از رسیدن به سکو بازماند.

در مجموع رده‌بندی نهایی مردان و زنان تیم ملی کشورمان با ۳ مدال طلا، ۵ نقره و ۲ برنز عنوان سوم را کسب کرد. کره جنوبی با ۵ طلا، یک نقره و ۴ برنز قهرمان شد و ازبکستان با ۴ طلا، یک نقره و ۲ برنز در جای دوم ایستاد. در پایان مسابقات، کمیته برگزاری برترین‌ها را معرفی کرد که اکرم خدابنده به‌عنوان بهترین بازیکن و ناهید کیانی به‌عنوان فنی‌ترین بازیکن بخش زنان انتخاب شدند.

مطابق انتظار، تیم‌هایی که در مجموع دو بخش مردان و زنان در رتبه‌های اول تا سوم ایستادند نیز مربیان آنها جایزه بهترین مربی را از آن خود کردند. در حالی که اکثریت کشورها یک سرمربی مشترک در هر دو بخش مردان و زنان دارند اما تیم ایران به‌همراه چند کشور دیگر، سرمربیان مردان و زنان آنان جدا هستند.

در این راستا مسوولان کمیته برگزاری از «هادی ساعی» رئیس فدراسیون ایران استعلام کردند که نام سرمربی تیم ایران را برای دریافت جایزه بهترین مربی معرفی کند چراکه تیم کشورمان در مجموع دو بخش مردان و زنان سوم شد.

در حالی‌که همگان انتظار داشتند تا «مینو مداح» به‌واسطه عملکرد فوق‌العاده تیمش از سوی ساعی برای دریافت جایزه بهترین مربی معرفی شود اما رئیس فدراسیون کشورمان، «بیژن مقانلو» را معرفی می‌کند. در حالی‌که تیم مردان با هدایت مقانلو عملکرد قابل دفاعی نداشت.

این مساله موجب دلخوری مداح شده به طوریکه او سالن را ترک می‌کند. بر این اساس، سرمربی تیم بانوان ایران در حالی‌که تیمش رویدادهای مهمی در پیش دارد را تصمیم گرفته تا دیگر با تیم بانوان همکاری نکند.

باید دید این تصمیم مداح با چه واکنشی از سوی مسوولان فدراسیون همراه خواهد شد و آیا شیرینی موفقیت تیم بانوان خیلی زود به پایان می‌رسد؟

کد خبر 687022
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هموطن IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    0 0
    آثای ساعی پارتی بازی نکن حق رابحق داربده............