رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به کاهش تصادفات در این کلانشهر گفت: پایتخت در سال گذشته به دلیل کاهش تصادفات در رتبه اول کشور قرار گرفت.

تصادف

به گزارش همشهری آنلاین، سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: سال گذشته منطقه ۵ تهران کمترین تصادفات را در میان مناطق مختلف به خود اختصاص داد.

او افزود: اقداماتی شامل حذف محل‌های حادثه خیز، ایمن‌سازی شبکه معابر، تأمین روشنایی و اقدامات جدیدی در راستای آشکارسازی معابر، روشنایی زیر پل‌ها، خط کشی‌ها و آرام‌سازی شبکه معابر منجر شد تا منطقه پنج که یکی از پرحادثه‌ترین مناطق بود اکنون به یکی از ایمن‌ترین مناطق تبدیل شد.

مهدی نوروزی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۵ نیز گفت: «نیایش مال» در محدوده آبشناسان و جنت آباد، یکی از پرترافیک‌ترین نقاط این منطقه قرار دارد که در همین راستا، در این جلسه درباره راهکارهایی برای دسترسی راحت‌تر به این طرح گفت و گو شد. 

او با بیان اینکه می‌خواهیم با کمترین آسیب شاهد بازگشایی این طرح باشیم، افزود: طرح‌ها و نظرات مختلفی توسط همکاران ارائه و مقرر شد بررسی‌های بیشتری صورت گیرد تا در جلسات بعدی به گزینه نهایی برسیم.

کد خبر 686490
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha