هر لحظه احتمال دارد که استقلال پدیده تاثیرگذار این تیم را از دست بدهد.

امیرحسین حسین‌زاده

به گزارش همشهری‌آنلاین، ستاره جوان استقلال بعد از قهرمانی در لیگ ایران، هوس اروپایی‌شدن به سرش زده است. شاید فقط رؤیای بازی در جام‌جهانی این هوس را از سر جوان‌اول لیگ۲۱ بیندازد.

درخشش امیرحسین حسین‌زاده، هافبک ملی‌پوش استقلال در فصل گذشته، حالا مدیران باشگاه را برای حفظ این بازیکن با چالش مواجه کرده و هر لحظه این احتمال وجود دارد که آنها وینگر تأثیرگذارشان را از دست بدهند.

درباره حسین‌زاده گفته می‌شود باشگاه شارلوا بلژیک که در گذشته نیز فوتبالیست‌های ایرانی زیادی را جذب کرده، تمایل به جذب این بازیکن دارد. این باشگاه بلژیکی ظاهرا اقدامات اولیه را برای جذب حسین‌زاده انجام داده و کار استقلال زمانی سخت‌تر می‌شود که حسین‌زاده می‌تواند با پرداخت ۲۰۰ هزار دلار از این تیم جدا شود.

با این حال، در فاصله چند ماه مانده به جام جهانی، برخی ‌همبازی‌های حسین‌زاده به او توصیه کرده‌اند که به فوتبال اروپا نرود ولی خود این بازیکن تمایل به لژیونر شدن دارد. از طرفی باشگاه استقلال حاضر است برای فصل آینده مبلغ قرارداد این بازیکن را به شکل قابل‌توجهی افزایش بدهد و حتی می‌گویند مدیران باشگاه به حسین‌زاده گفته‌اند که بیشترین پول را بابت فصل آینده به این بازیکن خواهند داد. با این حال، هنوز ادامه همکاری حسین‌زاده با استقلال قطعی نیست ولی به‌نظر می‌رسد تکلیف این بازیکن تا پایان هفته مشخص شود.

کد خبر 686324
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha