شرکت صنعتی وینباگو (Winnebago) خبر از موفقیت این شرکت در آزمایش ۲۲۰۰ کیلومتری ماشین‌کاروان برقی خود داده است.

کمپر03

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از نیو اطلس، به نظر می‌آید که مدل‌های وانت کمپر برقی در خیابان‌های اروپا، منطقه‌ای که اخیرا مدل‌های مشابه‌ای چون پژو ربفتر برقی Vanderer و فولکس واگن فلو کمپر ولت رونمایی شده‌اند، تجسم عینی به خود بگیرد. شرکت صنعتی وینباگو (Winnebago) خبر از موفقیت ماشین‌کاروان‌های برقی خود در یک آزمایش به مسیر ۱۴۰۰ مایلی (۲۲۵۳ کیلومتری) خبر داده و آن را به عنوان شاهدی برای امکان بهره‌برداری وانت‌های برقی به عنوان ماشین‌کاروان گرفته است. در عین حال وینباگو چالش‌های ماشین‌کاروان‌های‌ برقی که در آمریکا با آن مواجه هستند را در اروپا هم تایید می‌کند.گفتنی است که وانت‌های برقی در آمریکا هنوز در مرحله مفهوم‌سازی خود باقی مانده است.

کپ

برد تخمینی (طول مسیر بدون نیاز به شارژ مجدد) ماشین‌کاروان برقی وینباگو حدود ۲۰۱ کیلومتر است و بدین ترتیب برای همین مسیر آزمایشی حداقل باید ۱۱ نوبت به منظور شارژ خودرو در طول مسیر توقف داشته باشیدب رای همین منظور این میزان برای یک سفر طولانی بدون دردسر و با قابلیت رانندگی بدون توقف، چالش‌ساز است. گفتنی است مدل برقی وانت کمپر با مدل چشم‌انداز، یک مدل دیگر خود شرکت با موتور مدل  از کلاس +B و قابلیت برد ۳۰۰ مایلی (۴۸۳ کیلومتر) که هم از باتری پرظرفیت و هم از پیل سوختی استفاده می‌کند، رقابت دارد.

کمپر

در این مدل پیل سوختی با یک موتور گازی بردکوچک، سواپ شده، سوخت‌گیری آسان‌تر می‌شود و بدین ترتیب رانندگان ماشین‌کاروان‌ها می‌توانند با یک رانندگی ثابت و بدون نیاز به نغییر مسیر و توقف و یا سوخت‌گیری سریع و آسان از یک رانندگی بدون آلایندگی لذت ببرند.

 کمپرهای برقی در مسیر جاده‌های اروپایی | پنجره‌ای رو به آینده باز شده است

آشیش باتاچاریا، معاون ارشد توسعه کسب و کار، فناوری پیشرفته و بازاریابی وینباگو در این باره می‌گوید: «ما از به کارگیری آموخته‌های سفر جاده‌ای در حالی که به پالایش، کاوش و ابداع در تکرار آزمایش‌های آینده خودرو ادامه می‌دهیم، هیجان‌زده هستیم»

کد خبر 685211

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha