رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی درباره استیضاح فاطمی امین وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: ممکن است برخی از نمایندگان تحت تاثیر برخی القائات برای این استیضاح قرار گرفته باشد قطعا انگیزه‌های سیاسی پشت پرده این استیضاح است.

فاطمي امين

به گزارش همشهری آنلاین‏، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی در مورد استیضاح وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: با این استیضاح کاملا مخالف هستم.  

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در مورد علل مخالفتش با استیضاح وزیر صنعت معدن و تجارت افزود: این وزارتخانه مسئولیت‌های بسیار مهمی دارد و وزیر برای ایجاد هماهنگی و اصلاحات ساختاری در این وزارتخانه نیاز به فرصت بیشتری دارد.  

غضنفرآبادی خاطرنشان کرد: با توجه به گزارشی که اخیرا وزیر صنعت به مجلس داد این وزارتخانه با مدیریت فاطمی امین در حال اصلاح ساختارها و رشد و پیشرفت است.  

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر بخواهیم از الان استیضاح وزرا را شروع کنیم به دولت آسیب وارد کرده و توان دولت را برای حرکت شتابنده در راستای حل مشکلات کشور کاهش می‌دهیم.  

غضنفرآبادی گفت: در شرایطی که کمتر از یک سال از عمر دولت گذشته است نباید پاپیچ دولت شده و مانع حرکت شتابنده دولت برای اصلاحات اقتصادی و حل مشکلات مردم شویم.  

وی اظهارداشت: ممکن است برخی از نمایندگان تحت تاثیر برخی القائات برای این استیضاح قرار گرفته باشد قطعا انگیزه‌های سیاسی پشت پرده این استیضاح است.

کد خبر 685107
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha