سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
۳ نفر

در آستانه هفته جهانی حمایت از کودکان کار، فرهنگسرای سلامت با ویژه برنامه «دستم را بگیر» میزبان این گروه از شهروندان است.

کودک کار - کودکان کار

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس فرهنگسرای سلامت دراین‌باره گفت: «به مناسبت هفته جهانی حمایت از کودکان کار و با همکاری اداره آسیب‌های اجتماعی شهرداری منطقه ۴ و مرکز پرتو در راستای حمایت از کودکان کار و حقوق آنها ویژه برنامه‌ای با حضور ۸۰ کودک کار و خانواده‌هایشان برگزار می‌کنیم.»

«فریبا سجادی» افزود: «در این برنامه که از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز چهارشنبه یکم تیرماه و با حضور مدیران شهری و منطقه برگزار می‌شود، برنامه‌های شاد و متنوع برای کودکان اجرا و هدایایی به آنها اهدا خواهدشد.»

او ادامه داد: «پایان خردادماه هر سال، هفته جهانی مبارزه با کار کودکان است. کودکانی که به دلایل مشکلات اقتصادی، بیماری والدین (اعتیاد)، آسیب پذیر بودن خانواده، عدم وجود منبع فرهنگی و ... برای تامین امورات زندگی خود و خانواده مجبور به کار کردن در اماکن مختلف مانند مراکز زباله سوزی، کارگاه‌های تولیدی، جمع‌آوری ضایعات آهن و پلاستیک و ... هستند و تلاش می‌کنند تا با کمترین درآمد به چرخش چرخ زندگی خود و خانواده کمک کنند.»

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به میدان رسالت، خیابان دلاوران،خیابان آزادگان، فرهنگسرای سلامت مراجعه کنند.

کد خبر 684973

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha