امروزه یادگیری زبان انگلیسی به عنوان یکی از راه‌های موفقیت افراد در حوزه‌های مختلفی شناخته می‌شود. از این رو افرادی که قصد ادامه تحصیل، حضور در دانشگاه‌های خارجی، مشارکت در کارهای اقتصادی بین‌المللی، تجارت و ... را دارند باید دوره‌های آموزش مکالمه زبان و گرامر انگلیسی را طی کرده باشند؛

آموزشگاه زبان سفیر.jpg

اما باید به این نکته توجه داشت که یادگیری اصولی و صحیح زبان، مستلزم آن است که این آموزش‌ها در کلاس‌های معتبر و توسط اساتید خبره و باتجربه ارائه شود. سفیر گفتمان به عنوان یکی از مراکز معتبر و باسابقه در زمینه ارائه دوره‌های آموزشی زبان، بهترین گزینه برای افرادی است که قصد یادگیری زبان انگلیسی در سطوح مختلف را دارند.
برای آشنایی بیشتر با این مرکز آموزشی زبان و دوره‌های در نظر گرفته شده در این مرکز برای آموزش اصولی به متقاضیان، در ادامه با ما همراه باشید:

دوره‌های آموزش آیتلس در سفیر

آیتلس، یکی از دوره‌های تخصصی آموزش زبان است که به صورت تخصصی در زمینه مکالمه زبان، آموزش‌هایی را ارائه می‌کند. افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای خارجی دارند یا درصدد شرکت در آزمون‌های دکتری و یا دوره‌های تخصصی در خارج از کشور می‌باشند باید در این دوره‌ها شرکت کنند.
این دوره‌ها معمولاً در سطوح مختلف و متناسب با دانش افراد در زمینه مکالمه زبان، برگزار می‌شوند. به این صورت که برای افراد مبتدی، آموزش‌ها به صورت صفر تا صد ارائه خواهد شد؛ اما افرادی که در سطوح متوسط و پیشرفته قرار دارند، آموزش‌هایی متناسب با این سطوح دریافت می‌کنند.
آموزشگاه سفیر گفتمان با توجه به شرایط جامعه و متقاضیان، کلاس آیلتس را به صورت فشرده، آنلاین و حضوری برگزار می‌کند. در ضمن این دوره‌ها در سه بخش Post-IELTS, IELTS, Pre-IELTS برگزار شده و متقاضیان می‌توانند ظرف مدت ۶ تا ۲۰ ترم، به صورت کامل در زمینه مکالمه زبان، آموزش ببینند. پس از حضور در کلاس آیتلس و دریافت آموزش‌های لازم، متقاضیان می‌توانند در آزمون آزمایشی آیتلس نیز شرکت کرده و سطح یادگیری خود را محک بزنند.

سفیر و دوره‌های آموزش تخصصی زبان

با توجه به این که در عصر حاضر، فعالیت شرکت‌ها و مراکز تجاری به صورت بین‌المللی انجام می‌شود باید مدیران ارشد این کسب و کارها، رؤسای بانک‌ها و مدیران سطوح بالا و میانی بخش‌های فروش و بازاریابی مشاغل با مکالمه زبان و قوانین گرامر انگلیسی آشنایی داشته باشند. به همین جهت اکثر مدیران کسب و کارها درصدد برگزاری دوره‌های آموزش زبان تجاری هستند. افراد شاغل در بخش تجاری، بازرگانی و مدیریت می‌توانند با حضور در این دوره‌ها با اصول مکالمه زبان در سطح بین‌المللی آشنایی پیدا کرده و به هنگام حضور در جلسات و یا سفر به کشورهای انگلیسی زبان برای تجارت و کسب و کار، با مشکل مواجه نشوند.
با توجه به این گفته‌ها، سفیر گفتمان به عنوان یک مرکز آموزش معتبر، دوره‌هایی با عنوان دوره‌های آموزش تخصصی زبان ویژه شرکت‌ها برگزار می‌کند. این دوره‌ها در بخش‌های زبان انگلیسی تجارت، کلاس آیتلس و کلاس فقط مکالمه انگلیسی برگزار شده و افراد می‌توانند در مدت معینی به سطح مورد نظر از آموزش برسند.

دوره‌های آموزش کودک و نوجوان را با سفیر آغاز کنید

به دلیل اهمیتی که آموزش زبان انگلیسی در عصر حاضر دارد، والدین سعی بر آن دارند تا فرزندان خود را از همان سنین کودکی با این زبان آشنا کنند. از این رو با انتخاب بهترین مرکز آموزش زبان برای کودکان و نوجوانان، سطح آگاهی این افراد را در رابطه با گرامر و مکالمه زبان، افزایش می‌دهند.
نکته‌ای که در این رابطه وجود دارد این است که برای آموزش زبان به این کودکان باید مراکزی انتخاب شوند که محیط آموزش را متناسب با سن و نیازهای کودکان، فراهم کرده باشند. استفاده از اساتید مجرب و دارای روحیه مناسب با روحیات کودکان و نوجوانان نیز از جمله معیارهای انتخاب مرکز آموزش زبان برای این افراد می‌باشد.
با توجه به آنچه بیان شد، مرکز آموزش زبان سفیر گفتمان می‌تواند گزینه مناسبی برای آموزش زبان به کودکان و نوجوانان باشد. هدفمند بودن دروس انتخابی برای آموزش، استفاده از اساتید مجرب که دارای مدرک تربیت مدرس ویژه کودکان هستند، ارائه آموزش‌ها از طریق انیمیشن، ارائه آموزش‌ها به صورت حضوری و آنلاین و ایجاد محیطی امن برای آموزش این افراد، از ویژگی‌های بارز این آموزشگاه زبان می‌باشد.

آموزش زبان کودکان

دوره‌های خصوصی آموزش زبان با مدرسین سفیر

برخی از افراد بر اساس نیازها و شرایط خود، خواستار حضور در دوره‌های آموزشی خصوصی و نیمه خصوصی هستند. دلیل اصلی این افراد نیز حفظ سلامت شخصی، نیاز به دریافت فوری آموزش‌ها برای اخذ مدرک جهت مهاجرت، مشغله کاری زیاد، تمایل به انتخاب زمان حضور در کلاس بر اساس شرایط خود و دلایلی از این قبیل می‌باشد. بر همین اساس نیز آموزشگاه‌های زبان انگلیسی اقدام به برگزاری کلاس‌های حضوری و آنلاین به صورت خصوصی و نیمه خصوصی می‌کنند.
به منظور پاسخ گویی به این نیاز دانشجویان و زبان آموزان، امروزه شاهد برگزاری کلاس‌های آنلاین و حضوری به صورت انفرادی و یا نیمه گروهی در مرکز آموزش زبان سفیر هستیم. افراد متقاضی می‌توانند برای حضور در کلاس آیتلس و یا دیگر دوره‌های آموزشی، در این دوره‌های خصوصی شرکت کرده و از دانش اساتید مجرب این مرکز بهره‌مند شوند.

دوره‌های آموزش از راه دور سایبرتاک سفیر

افرادی که قصد یادگیری صفر تا صد زبان انگلیسی را دارند؛ اما قادر به حضور در کلاس‌های آموزشی نیستند می‌توانند از دوره‌های آموزش زبان آنلاین سفیراستفاده کنند. این کلاس‌ها که با نام دوره‌های سایبر تاک معرفی می‌شوند شامل جلسات آنلاین و آفلاین می‌باشند. در این دوره‌ها از پلتفرم آموزش مجازی Adobe Connect استفاده شده و متقاضیان به راحتی از این طریق با اساتید در ارتباط خواهند بود.افرادی که قصد ارتقای سطح زبان خود را دارند، درصد پیشرفت در حوزه کاری خود می‌باشند، قصد شرکت در آزمون‌های تافل، آیتلس و ... را دارند و یا به دلیل مشغله زیاد، فرصت برای حضور در کلاس را ندارند می‌توانند از این دوره‌های آنلاین بهره‌مند شوند.

آموزش آنلاین زبان

جمع‌بندی

مرکز آموزش زبان سفیر گفتمان، اولین مرکز آموزش زبان به صورت ترکیبی است. این مؤسسه، کلاس‌های خود را به صورت حضوری و آنلاین برگزار کرده و با استفاده از اساتید مجرب، توانسته سطح آموزش‌ها را ارتقا دهد. برخورداری از شعب مختلف در سطح کشور، حضور بیش از ۲۰۰۰ مدرس زبان خارجی و ۵۰۰ مدیر و کارشناس فنی در این مرکز آموزشی، زمینه مناسب برای ارتقای سطح کیفی آموزش‌ها در این مرکز فراهم کرده است. اخذ ۳ گواهی‌نامه استاندارد جهانی ایزو ۹۰۰۱ در زمینه مدیریت کیفیت، نمایندگی تربیت مدرسین بین‌المللی و گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲ در مدیریت شکایات مشتریان، نشان دهنده کیفیت خدمات ارائه شده در این مرکز آموزش زبان می‌باشد.

کد خبر 684798

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha