رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران طی حکمی حجت‌الاسلام محمدرضا زائری را به‌عنوان رئیس اندیشگاه فرهنگی این سازمان منصوب کرد.

محمدرضا زائری

 به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا مختارپور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران در حکمی حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا زائری را به عنوان رئیس اندیشگاه فرهنگی این سازمان منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

«برادر گرامی حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر محمدرضا زائری

با سلام

با عنایت به تعهد، تخصص و شایستگی های علمی و اجرایی درخشان جناب عالی در حوزه علم و پژوهش، به موجب این حکم به عنوان «رئیس اندیشگاه فرهنگی» سازمان اسناد و کتابخانه ملّی منصوب می‌شوید.

امید است در دوره مسئولیت جنابعالی اندیشگاه فرهنگی پویا و هدفمند با تولید فکر و اندیشه در سپهر معرفتی نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش آفرین باشد.

از درگاه خداوند منان توفیقات روزافزونتان را مسئلت دارم.

و من الله التوفیق

علیرضا مختـارپور»

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری متولد ۱۳۴۹ در کرمان است. وی فعالیت‌های پژوهشی، سردبیری و مدیریت رسانه‌های مختلف را در طول بیش از دو دهه گذشته در کارنامه حرفه‌ای خود به ثبت رسانده است. او علاوه بر تحصیلات عالی در حوزه علمیه،‌ دارای تحصیلات دانشگاهی تا مقطع دکتری در رشته ادیان و نیز آثار و تالیفاتی با موضوعات سیاست گذاری فرهنگی، آسیب شناسی فرهنگی انقلاب اسلامی،‌ معارف و اخلاق است.

اندیشگاه فرهنگی در سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران به عنوان محل تولید فکر و ارتباط نخبگانی در نظرگرفته شده است و از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده است. حجت الاسلام زائری از دی ماه سال ۱۴۰۰ سرپرستی این مجموعه را بر عهده داشته است.

کد خبر 684526

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha