اردوی اخیر تیم امید ایران در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا با اتفاق عجیبی همراه بوده است.

تیم ملی امید

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم امید ایران در خردادماه برای مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا ابتدا به عراق سفر کرده و سپس راهی کشور ازبکستان شد. شاگردان مهدی مهدوی کیا در این مسابقه با یک شکست و دو تساوی در رده سوم گروه ایستادند و از صعود به دور بعدی بازماندند. علاوه بر عدم کسب نتایج لازم در ازبکستان، اردوی بازیکنان زیر ۲۳ سال با یک اتفاق عجیب رو به رو بوده است.

یکی از بازیکنان تیم امید با بیان اینکه مشکلات مالی عدیده‌ای داشته از حدود دو سوم کاروان تیم پول قرض کرده و حتی از اعضای کادر هم درخواست مالی داشته است.

او با وعده اینکه به محض بازگشت به ایران پس از چند روز با هم تیمی‌هایش تسویه حساب خواهد کرد، اعتماد آن‌ها را جلب کرده اما در حال حاضر از دسترس خارج است.

بازیکنان و اعضای تیم در تلاش بوده تا برای پیگیری وضعیت این بازیکن با او تماس بگیرند که برای چند روز متوالی تلفن همراه او در دسترس نیست و اکنون مشخص نیست چه زمانی برای تسویه حساب اقدام خواهد کرد.

اردوی بعدی تیم امید در ابتدای مردادماه جهت شرکت در مسابقات کشورهای اسلامی به میزبانی ترکیه برگزار می شود که باید دید تا آن زمان این مشکل برطرف می شود یا خیر.

کد خبر 684115

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha