مجری سابق صدا و سیما به شرایط تیم ملی در آماده سازی برای جام جهانی واکنش نشان داد.

عادل فردوسی پور

به گزارش همشهری آنلاین، عادل فردوسی‌پور، مجری سابق صدا و سیما روز گذشته در پایان دیدار خیریه دوستانه رسانه ورزش با منتخب اراک درخصوص گفت: خیلی خوشحالم که درخدمت با بچه های تیم منتخب اراک بودیم و بازی خیلی خوبی بود.

فردوسی پور با اشاره به نتیجه بازی ادامه داد: بازی ۴ بر یک شد، شاید اگر پنالتی گل می شد نتیجه فرق می کرد.

مجری سابق صدا و سیما با ابراز خوشحالی از حضور بانوان در ورزشگاه درمورد هدف از برگزاری این دیدار بیان کرد: با تشکر ویژه از برگزارکنندگان این مسابقه، اتفاق خیلی خوبی رقم خورد و هدف از این دیدار کمک به بیماران سرطانی بود.

عادل نسبت به حضور تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر تصریح کرد: خوشحالم که تیم اراک پس از آن حرف و حدیث هایی که در سال ها پیش بوجود آمد با شایستگی و جنگندگی فوتبالی به لیگ برتر رسید و هودارانش از این تیم لذت می برند.

فردوسی پور نسبت به شکست دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران با الجزایر و انتقادها از اسکوچیچ گفت: نحوه تدارکات تیم ملی مناسب نیست و درحالیکه اکثر تیم ها بین سه تا چهار بازی کردند تیم ملی ما فقط یک بازی انجام داده است، البته در بازی تدارکاتی نتیجه خیلی مهم نیست اما خیلی ها به نحوه بازی تیم ملی مقابل الجزایر انتقاد داشتند. من فقط نگران تعداد کم بازی تدارکاتی هستم.

کد خبر 683853

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha