مجموع نظرات: ۱
پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
۱ نفر

پکیج دستگاهی است که برای تامین آب گرم مورد نیاز و گرم کردن فضای داخلی ساختمان‌های مسکونی و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. اینکه چه برندی تولیدکننده پکیج باشد، فرقی نمی‌کند، در هر صورت تمام پکیج‌ها دارای مزایا و معایب مشترکی هستند. امروزه در بازسازی ساختمان‌های قدیمی به جای موتورخانه پکیج نصب می‌کنند.

آشنایی با مزایای پکیج

 اگر مشکلی برای دستگاه پکیج بوتان ساکنان فردیس کرج به وجود بیاید، از خدمات نمایندگی بوتان در فردیس برای تعمیر و از بین بردن مشکلات پکیج خود استفاده می‌کنند. در این مقاله ابتدا قصد داریم درباره مزایا و معایب پکیج صحبت کنیم و سپس به معرفی خدمات نمایندگی بوتان در فردیس بپردازیم.

آشنایی با مزایای پکیج

  • بالا بودن امنیت

یکی از مزایای مهم پکیج، امنیت بالای این دستگاه است. پکیج‌ها دیگر با داشتن سنسور حرارتی از افزایش بیش از حد حرارت جلوگیری کرده و ایمنی ساکنان ساختمان‌ها را تامین می‌کنند.

  • قیمت مناسب

تعمیرات پکیج  در فردیس نصب و راه‌اندازی پکیج هزینه بسیار مناسبی دارد، زیرا برای پکیج نیازی به راه‌اندازی شوفاژخانه نیست‌. میزان مصرف انرژی در پکیج نسبت به دستگاه‌های گرمایشی دیگر کمتر است‌. پکیج علاوه بر تامین گرمای محیط، آب گرم مورد نیاز ساختمان را نیز تامین می‌کند و دیگر لازم نیست که آبگرمکن بخرید.

  • بازدهی بسیار بالا

راندمان و بازدهی پکیج‌ها بسیار بالاست. این دستگاه‌ها آب گرم مورد نیاز را در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده می‌کنند و میزان مصرف سوخت پایینی دارند.

  • نمایش کدهای خطا

ایرادها و معایب پکیج‌های دیواری با کدهای خطا به نمایش در می‌آیند. این کدها به تعمیرکاران کمک می‌کنند که در مدت زمانی کوتاه مشکلات پکیج را برطرف کنند.

  • نصب راحت

برای نصب دستگاه پکیج به زمان زیادی نیاز ندارید و مانند شوفاژ خانه نصب آن سخت و وقت‌گیر نیست‌ زیرا به لوله‌کشی نیاز ندارند. دسترسی به قسمت‌های مختلف پکیج نیز راحت‌تر است. تعمیر و نگهداری پکیج نیز راحت بوده و هزینه کمی دارد.

  • زیبایی و اشغال کمترین فضا

طرح‌ ظاهری پکیج‌ها بسیار زیباست و تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. این دستگاه فضای کمی را اشغال می‌کند و بسیار سبک است و به راحتی می‌توان در کابینت، گوشه‌ای از آشپزخانه یا تراس هم آن‌ها را نصب کرد. در هنگام کار کردن سر و صدای زیادی از پکیج به گوش نمی‌رسد.

  • عملکرد مناسب در زمستان و تابستان

پکیج در فصل تابستان برای تامین آب گرم از طریق سیستم اتوماتیک کار می‌کند و بعد از باز شدن شیر آب گرم پکیج روشن و با بسته شدن آن پکیج خاموش می‌شود. در فصل زمستان نیز در تمام لحظات آب گرم در دسترس ساکنان ساختمان است‌. پکیج هر واحد از ساختمان‌ بر عکس موتورخانه به صورت مستقل کار می‌کند و نیازی به موتور خانه مرکزی ندارد.

آشنایی با معایب پکیج

  • عدم کارایی مناسب برای خانه‌هایی با مساحت بیشتر از ۳۵۰ متر
  • عدم امکان نصب در واحدهای مسکونی کمتر از ۶۰ متر
  • عمر مصرفی پایین‌تر نسبت به موتورخانه
  • مختل شدن کارایی پکیج در صورت بالا بودن فشار آب
  • ایجاد خطرات زیاد در صورت عدم رعایت نکات ایمنی
  • وارد کردن آسیب به کابینت‌های ام دی اف و چوبی در صورت نشتی

در نمایندگی بوتان در فردیس چه خدماتی ارائه می‌شود؟

در نمایندگی بوتان در فردیس چه خدماتی ارائه می‌شود؟

افرادی که ساکن فردیس کرج هستند و از پکیج بوتان برای تامین گرمای محیط و آب گرم مورد نیاز خود استفاده می‌کنند، در صورت بروز هر گونه مشکلی برای پکیج بوتان خود می‌توانند با نمایندگی بوتان در فردیس تماس بگیرند و از خدمات ارائه شده در نمایندگی استفاده کنند. با بروز مشکلاتی در پکیج‌های بوتان مانند گرم نشدن کافی آب، نشت آب از قسمت زیر پکیج، سر و صدای بالای پکیج، پاک کردن جرم‌های انباشته شده در مبدل‌ها با استفاده از اسیدشویی، روشن نشدن صفحه نمایش، به نمایش درآمدن کدهای خطا، عدم ایجاد شعله، کارکرد مداوم و عدم خاموشی، کار نکردن فن، کاهش فشار آب پکیج، خراب شدن پمپ، افزایش فشار دستگاه در حالت گرمایش، بیرون زدن شعله از پایین دستگاه، روشن شدن پکیج با حالت انفجار نشان می‌دهد که به تعمیرات پکیج در فردیس توسط نمایندگی بوتان در فردیس نیاز است. با بروز همین مشکلات در پکیج ایران رادیاتور باید از نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس کمک بگیرید.

تعمیرکاران نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس و نمایندگی بوتان در فردیس ابتدا تمام قطعات پکیج‌های ایران رادیاتور و بوتان را به مشتریانی که پکیج آن‌ها دچار ایراد شده است، شرح می‌دهند تا مشتری بهتر بتواند درباره تعمیر یا تعویض قطعات معیوب دستگاه خود تصمیم بگیرد. تعمیرکارانی که از طرف نمایندگی بوتان در فردیس به آدرس مشتریان در مناطق مختلف فردیس کرج اعزام می‌شوند، در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به آدرس مشتری می‌رسانند و عملیات تعمیرات پکیج در فردیس را آغاز می‌کنند. این تعمیرکاران قادرند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به ایرادهای پکیج پی ببرند و آن را برطرف سازند. به طور کلی پس از مدتی استفاده تمام پکیج‌ها با هر برندی که باشند، به سرویس و نگهداری نیاز دارند. در صورت عدم توجه به سرویس دوره‌ای پکیج‌ها توسط نمایندگی مشکلات زیادی برای آن‌ها پیش خواهد آمد. در زمان سرویس دوره‌ای پکیج سرویس‌کاران نمایندگی مواردی مانند هواگیری پکیج، رسوب‌زدایی، بررسی و کنترل فشار آب ورودی، تنظیم شیر گاز، پیشگیری از گرفتگی محور پمپ سیرکولاسیونو، بررسی عملکرد فن، بررسی دودکش پکیج، تنظیمات مربوط به گرم کردن آب را مورد بررسی قرار می‌دهند.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی بوتان در فردیس

  • داشتن تعمیرکارانی متخصص و ماهر در زمینه تعمیر پکیج بوتان
  • داشتن سابقه طولانی در زمینه تعمیر مدل‌های مختلف پکیج بوتان
  • اعزام سریع تعمیرکاران حرفه‌ای و مجرب به آدرس مشتری
  • سرعت عمل بسیار بالای تعمیرکاران نمایندگی
  • ارائه فاکتور مربوط به تعمیرات پکیج بوتان به مشتری
  • تعهد کاری، وقت شناسی و خوش قول بودن تعمیرکاران
  • دریافت قیمت‌های منصفانه برای تعمیرات پکیج
  • اولویت قرار دادن تعمیر قطعات پکیج نسبت به تعویض آن‌ها
  • استفاده از قطعات اصل و اورجینال در صورت نیاز به تعویض قطعات پکیج

پیدا کردن بهترین نمایندگی‌های پکیج در فردیس از طریق سایت تاسیسات بابامرادی در کرج

پیدا کردن بهترین نمایندگی‌های پکیج در فردیس از طریق سایت تاسیسات بابامرادی در کرج

 کسانی که برای تعمیرات و سرویس دوره‌ای پکیج‌های بوتان یا ایران رادیاتور خود به دنبال نمایندگی‌های معتبر پکیج در فردیس کرج هستند، می‌توانند به سایت تاسیسات بابامرادی در کرج با آدرس اینترنتی http://tt-tasisat.ir مراجعه کنند. در این سایت به راحتی می‌توانید برای خرید، فروش یا تعمیرات لوازم خانگی، قطعات کولرگازی، ماشین‌های لباسشویی، تاسیسات موتور خانه، انواع پکیج و غیره اقدام کنید. تاسیسات بابامرادی همه افراد ماهر و باتجربه نمایندگی‌های برندهای مختلف مانند بوتان، ایران رادیاتور، تاچی، امرسان، سامسونگ، بوش، اسنوا، پاناسونیک، ارج و غیره را دور هم جمع کرده است تا مشتریان به راحتی بتوانند به خدمات نمایندگی مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

کد خبر 683750

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha