قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۷ هزار و ۳۸۹ تومان اعلام شد.

دلار

به گزارش همشهری ‌آنلاین، امروز چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۷ هزار و ۱۱۶ تومان و ۲۷ هزار و ۳۸۹ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن ۶۶ تومان نسبت به روز گذشته افزایش یافت.

همچنین قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و ۴۴۷ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۷۳۳ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۶۹ تومان افزایش یافت.

همچنین تا ساعت ۱۳و ۳۰ دقیقه نرخ دلار در بازار متشکل ارز نیز ۲۷ هزار و ۲۵۲ تومان و نرخ یورو ۲۸ هزار و ۵۹۰تومان اعلام شد.  

آخرین وضعیت قیمت ارز در بازار غیررسمی

همچنین قیمت ارز در دو روز گذشته از ۳۳ هزار و ۶۰۰ تومان به ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان در روز جاری کاهش داشته است و کاهش قیمت ارز در روزهای آینده هم ادامه‌دار خواهد بود.

رئیس کانون صرافان ایران با اشاره به آخرین وضعیت قیمت ارز در بازار غیررسمی اظهار کرد: از دو سه روز گذشته که بحث خرید ارز صادرکنندگان به صورت نامحدود توسط صرافی‌ها اجرایی شده است، قیمت ارز در بازار غیررسمی روند نزولی به خود گرفته است.

وی اضافه کرد: مردم نیز می‌توانند از صرافی‌ها ارز بخرند و این روند باعث شده که بازار غیررسمی به سمت صرافی‌ها سوق پیدا کند و به صورت موردی نیز ارز به همه تعلق می‌گیرد.

قیمت ارز در دو روز گذشته از ۳۳ هزار و ۶۰۰ تومان به ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان در امروز کاهش داشته است.

در واقع قیمت ارز در دو روز ۲ هزار تومان کاهش یافته است و این روند نزولی ادامه‌دار خواهد بود.

به گفته رئیس کانون صرافان ایران بانک مرکزی در ۱۳ روز آینده چند مصوبه خوب در دست دارد که اجرای آنها نیز به ریزش قیمت دلار کمک می‌کند.

کد خبر 683581

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارز و طلا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha