مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
۰ نفر

راه‌اندازی سایت فروشگاهی خواسته بسیاری از مغازه‌داران و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی است. برای ساخت سایت فروشگاهی پلتفرم‌های مختلفی وجود دارند اما ما برای معرفی محبوب‌ترین پلتفرم ساخت سایت فروشگاهی به شما، سازیتو را انتخاب کرده‌ایم. سازیتو بیش از ۱۲۰ هزار سایت فروشگاهی را میزبانی می‌کند و بیش از ۱۰‌هزار فروشگاه فعال در سازیتو وجود دارند.

image-20220615120045-1.jpeg

ساخت سایت فروشگاهی با سازیتو در ۵ مرحله

دلیل این تعداد فروشگاه ایرانی بر این بستر روشن است. سازیتو برعکس سایت‌های وردپرسی نیاز شما برای نیروی فنی و یا داشتن دانش فنی برای ساخت سایت فروشگاهی را برطرف کرده است.

راه‌اندازی سایت فروشگاهی با سازیتو بسیار ساده است و شما به راحتی با ۵ مرحله‌ی ساده می‌توانید سایت فروشگاهی خود را بسازید.

مرحلهٔ اول: ثبت‌نام در وب سایت سازیتو

طراحی سایت فروشگاهی با سازیتو

طراحی سایت فروشگاهی با سازیتو

کار شما در ابتدا به سادگی ساخت یک فروشگاه اینستاگرامی است. شما فقط باید با ثبت ایمیل و شماره تلفن خود به راحتی در سایت سازیتو ثبت‌نام کنید و دوره ۱۴ روزه رایگان خود را دریافت کنید. در این دوره شما می‌توانید سایت خود را تکمیل کنید و بعد از آن اقدام به خرید پلن پایه، حرفه‌ای یا پیشرفته با توجه به نیاز خود کنید. بعد از ثبت‌نام شما تیم موفقیت مشتری سازیتو برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهد گرفت تا کمک بیشتری برای طراحی سایت فروشگاهی‌تان باشد.

مرحلهٔ دوم: خرید دامنه 

برای خرید دامنه و ادامه‌ی ساخت فروشگاه اینترنتی خود، می‌توانید به سایت‌هایی مانند nik.ir برای دامنه‌ی مراجعه کنید یا از سایت iranserver.ir دامنه‌های مختلف دیگر را خریداری کنید. تیم موفقیت مشتری سازیتو نیز در این مسیر همراه شماست تا دامنه‌ی شما را خریداری کرده و به سایت فروشگاهی شما متصل کند.

مرحلهٔ سوم: آپلود محصولات 

آپلود محصولات یکی از مهم‌ترین بخش‌ها برای شروع فروش در سایت فروشگاهی است. شما به راحتی می‌توانید محصولات خود را در سایت‌های ساخته شده با سازیتو آپلود کنید. از امکانات کاربردی و مهم سازیتو امکان آپدیت گروهی قیمت و موجودی محصولات، آپلود محصولات در قالب خدمات، محصول فیزیکی، و فروش فایل را می‌توان اشاره کرد.

از دیگر امکانات این بخش فرم محصول است. شما با استفاده از فرم محصول، می‌توانید اطلاعات بیشتری را از مشتریان خود دریافت کنید و سفارش آن‌ها را شخصی‌سازی کنید. در سازیتو امکان سئوی خودکار وجود دارد. با استفاده از سئوی خودکار توضیحات و عنوان محصول شما تبدیل به تگ‌ها و عنوان صفحه می‌شوند که برای گوگل حائز اهمیت‌اند و باعث صعود شما به نتایج گوگل می‌شود.

مرحله چهارم: تکمیل طراحی سایت و اتصال درگاه‌ها

ساخت فروشگاه اینترنتی با سازیتو

ساخت فروشگاه اینترنتی با سازیتو

قالب‌های آماده‌ی سازیتو طراحی سایت فروشگاهی شما را ساده می‌کنند و شما بدون نیاز به داشتن دانش طراحی و دانش فنی می‌توانید سایت فروشگاهی خود را طراحی کنید. در این مرحله نیز تیم موفقیت مشتری سازیتو همراه شماست تا سایتی زیبا را برای عرضه به مشتریان خود داشته باشید. این تیم همچنین در صورت نیاز شما، مسئولیت طراحی کامل سایت شما را نیز برعهده می‌گیرند.

درگاه‌های مستقیم و غیر مستقیم بسیاری به سایت‌های سازیتو متصل می‌شوند. اما بسیاری از نحوه‌ی اتصال درگاه‌های بانکی آگاه نیستند. سازیتو حتی در این قدم نیز همراه شماست. تیم پشتیبانی سازیتو برای شما مسیر دریافت درگاه بانکی را با دریافت اطلاعات هویتی شما ساده کرده است. و شما زحمتی را از این بابت متحمل نمی‌شوید.

مرحلهٔ پنجم: مارکتینگ

طراحی سایت فروش فایل

طراحی سایت فروش فایل

مارکتینگ ضامن دیده‌شدن شما در هر کسب و کاریست برای آن‌که در حوزه‌ی کاری خود آن‌طور که باید دیده شوید نیاز به اهرم‌های مارکتینگ دارید که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

بخش مقالات سایت 

هرچه مطلب جالب در مورد کسب و کارتان دارید بنویسید. در سایت‌های ساخته شده با سازیتو بخش بلاگ وجود دارد که شما می‌توانید با نوشتن وبلاگ‌های مختلف با کلمه‌ی کلیدی مربوط به کسب و کارتان، دیده شده و در نتایج گوگل بالا بیایید. سایت‌های سازیتو از نظر سئوی تکنیکال نیز بهینه‌اند و به راحتی در نتایج گوگل بهبود رتبه می‌گیرند.

کد تخفیف تکی و گروهی

برای افزایش نرخ بازگشت مشتری و افزایش نرخ تبدیل مخاطبان، شما نیاز به اهرمی به نام کد تخفیف دارید. در سایت‌های ساخته شده با سازیتو شما می‌توانید انواع کد تخفیف اعم از تکی و گروهی را به صورت پیشرفته با متغیرهای زیاد تولید کنید. این کد نخفیف‌ها شامل سقف تخفیف، سقف سبد خرید، محدودیت تعداد استفاده و سایر امکانات پیشرفته هستند تا شما بتوانید یک کد تخفیف حرفه‌ای درست کنید.

شبکه‌های اجتماعی 

ساخت سایت فروشگاهی با بسیاری از پلتفرم‌ها محدودیت در اتصال شبکه‌های اجتماعی به سایت دارد. راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی با سازیتو به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید سایت فروشگاهی خود را به سایر شبکه‌های اجتماعی خود متصل کنید. اتصال به واتساپ بیزینس و اینستاگرام از جمله امکانات اختصاصی سازیتو است. همچنین با اتصال اینستاگرام شما به سایت‌تان شما می‌توانید پست‌های اخیرتان را برای مخاطبان سایت خود به نمایش درآورید.

بازاریابی محتوا 

تولید محتوای مناسب ضامن دیده‌شدن و فروش بیشتر است. بعد از راه‌اندازی سایت فروشگاهی‌، تولید محتوای منظم و اصولی‌تان باعث شناخته شدن، دیده‌شدن و در نهایت افزایش فروش شما می‌شود. برای آن‌که فروش بیشتری داشته باشید نیاز به تولید محتوا در کانال‌های مختلف مانند وبلاگ و اینستاگرام خواهید داشت.

کمپین ایمیل مارکتینگ

کمپین‌های ایمیل مارکتینگ به شما در بازگشت مشتری‌هایتان به سایت فروشگاهی‌تان کمک می‌کند. شما می‌توانید خبرنامه یا مطالب وبلاگ خود یا کالکشن محصولات جدید را برای مشتریان خود بفرستید و آن‌ها را ترغیب به خرید دوباره از سایت خود کنید. راه‌اندازی سایت فروشگاهی با سازیتو بخش مدیریت کاربران را به شما می‌دهد که شما با استفاده از آن می‌توانید داده‌های کاربران را برای ارسال ایمیل‌های کمپین‌تان جمع‌آوری کنید.

نتیجه‌گیری

ساخت سایت فروشگاهی در دنیای دیجیتال امروز دغدغه‌ی بسیاری از کسب و کارهای فیزیکی و آنلاین است. سازیتو به شما وعده‌ی طراحی سایت فروشگاهی در کمترین زمان ممکن، با پنل ساده‌ای برای مدیریت سایتتان را می‌دهد. با سازیتو شما بدون هیچ دانش فنی و با کمک تیم موفقیت مشتری سازیتو در پنج مرحله‌ی ساده با یک هزینه ساخت سایت معقول می‌توانید سایت فروشگاهی خود را داشته باشید و کسب درآمد کنید.

کد خبر 683553

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha