اطلاعات سری جدید تلفن‌های همراه هوشمند شرکت شیائومی با عنوان Xiaomi 12S که احتمالا تا پایان امسال عرضه خواهد شد در وب‌سایت گیک‌بنچ منتشر شده است.

Xiaomi 12S

به‌گزارش همشهری آنلاین به‌نقل از گیزموچاینا، این مدل جدید به یک پردازنده هشت هسته‌ای مجهز خواهد شد که دارای چهار هسته با فرکانس ۲.۰۲ گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس ۲.۷۵ گیگاهرتز و یک هسته فوق‌العاده با فرکانس ۳.۱۹ گیگاهرتز است.

بیشتر بخوانید:

برای این مدل از تراشه اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ SoC، پردازنده گرافیکی Adreno 730 و ۱۲ گیگابایت رم استفاده خواهد شد. شیائومی ۱۲S همچنین بر روی پوسته سفارشی MIUI 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۲ اجرا خواهد شد. این مدل توانسته امتیاز ۱۳۲۸ را در تست‌های تک‌هسته‌ای و امتیاز ۴۲۳۴ را در تست‌های چندهسته‌ای گیک‌بنچ کسب کند.

گوشی شیائومی 12S تا پایان امسال می‌آید | تراشه اسنپ‌دراگون ۸+ نسل ۱ و لنز مایکا برای دوربین

شیائومی 12S با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی وارد بازار خواهد شد. صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی AMOLED، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پشت و احتمالاً لنز مارک لایکا برای دوربین‌های عقب سایر ویژگی‌های مورد انتظار برای این مدل جدید هستند. این دستگاه احتمالاً به زودی در چین ارائه می‌شود و پس از آن در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد.

کد خبر 683382

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha