شنبه ۲۵ آبان ۱۳۸۷ - ۰۴:۲۴
۰ نفر

علی شاکری: درحالی که هنوز رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال به نیمه راه نرسیده، صدای اعتراض به عملکرد چند مربی زمزمه تغییر و تحولات در روی نیمکت داغ چند تیم را در هفته‌های آتی قوت بخشیده است.

 در هفته پنجم در نبرد دو تیم بحران‌زده دانشگاه آزاد اسلامی و پتروشیمی ماهشهر در جنوب و در رویارویی دو تیم پرمهره لیگ این حمید موحدی بود که با تفکری قوی‌تر و استفاده بهتر از نفراتش موقعیت گران ترین مربی لیگ و تیم نوجوانان ایران را به خطر انداخت تا جایی که مسئولان باشگاه پتروشیمی به طور علنی بازی با برق را که فردا در کرمان برگزار می‌شود آخرین فرصت برای «ست‌کوویچ» خواندند .

ست‌کوویچ که در طول دو سال گذشته هزینه سنگینی را با بردن و آوردن بازیکنان مورد‌علاقه‌‌اش به این باشگاه جنوبی تحمیل کرده  طی 2 سال اخیر  هرگز نتوانسته اهداف مسئولان باشگاه و تماشاگران جوان منطقه شهرک بعثت ماهشهر را برآورده کند. همه دلخوشی جوانان و نوجوانان این منطقه به دو تیم بسکتبال و والیبال است که هیچ‌کدام از آنها با وجود بهره‌گیری از بهترین امکانات تاکنون نتوانسته‌اند عنوان قهرمانی را برای آنان به ارمغان آورند.البته درحال حاضر تیم بسکتبال پتروشیمی با سازماندهی بهتر و جذب بازیکنان کارآمد شرایط خوبی در لیگ‌برتر دارد و درست به فاصله 24 ساعت از شکست والیبال با غلبه بر تیم مدعی ذوب‌آهن اصفهان توانست تا حدودی از بار غم باخت سنگین روز چهارشنبه بکاهد.

اعتراض علنی به ست‌کوویچ

شکست سوم آن هم طی 5 هفته و دومین شکست خانگی آن هم برابر تیم بحران‌زده دانشگاه آزاد که خود شرایطی مثل پتروشیمی داشت، اعتراض تماشاگران به عملکرد ست‌کوویچ را در خاتمه بازی علنی‌تر کرد تا جایی که او ترجیح داد در پایان زودتر از بازیکنان راهی رختکن شود. به هر روی بازی فردا در کرمان درجایی که ناصر شهنازی سرمربی پیشین پتروشیمی قصد اثبات خود به باشگاه سابقش را دارد می‌تواند برای
 ست کوویچ گران تمام شود.

برق کرمان اگر چه به عنوان آخرین تیم لیگ‌برتر با گذشت 2 هفته از بازی‌ها بدون آمادگی لازم وارد چرخه مسابقات شده  با این وجود به جز باخت سنگین این هفته به فولاد ارومیه در 2 بازی با بانک صادرات و سنگ آهن بافق نشان داد که حتی می‌تواند هر حریفی را به‌خصوص در کرمان‌ زمین‌گیر کند. یکی از افراد نزدیک به باشگاه می‌گوید: «در صورت شکست چهارم با تیمی که به نیت قهرمانی بسته شد ست کوویچ به عنوان اولین مربی اخراجی، نخستین قربانی لیگ بیست‌ودوم خواهد بود.»

رقابت نزدیک پیکان، سایپا و بیم

در هفته پنجم لیگ‌برتر، رقابت 3 تیم بدون باخت پیکان،‌ سایپا و بیم مازندران همچنان حفظ شد. پیکان با برتری قاطع 3 بر صفر مقابل بانک صادرات ایران همچنان در جایگاه نخست جدول ماندگار شد. سایپا هم در سفر به بافق با وجود تحمل سختی بسیار موفق شد 3 بر یک نماینده این شهر را مغلوب کند و بیم هم در یکی از حساس‌ترین بازی‌‌های هفته در گنبد با عبور از سد پادیسان نشان داد که بی‌جهت نیست لقب پدیده این فصل لیگ‌برتر را به خود اختصاص داده است.

بیم در پرتماشاگرترین بازی که 5 هزار تماشاگر  پیروزی پادیسان را فریاد می‌زدند با درخشش و ریسک‌پذیری استویانف و تعویض‌های عالی‌اش توانست همچنان تیمش را در نبرد صدرنشینی حفظ کند. در همدان ارتعاشات صنعتی در سنگین‌ترین بازی هفته 3 بر 2 مغلوب میزبان خود، شهرداری شد. در رشت داماش گیلان به نخستین برد خانگی‌اش رسید. گل‌گهر سیرجان در این بازی 3 بر یک مغلوب داماش شد. در ارومیه برخلاف آنچه تصور می‌رفت برق نتوانست آزاری متوجه تیم میزبان سازد و در یک بازی تقریبا یکطرفه فولاد با کسب 2 امتیاز در زمره بالانشینان جدول باقی ماند.

کد خبر 68331

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز