عاقبت عجیب خریدهایی که پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا بردند.

پرسپولیس

همشهری‌آنلاین - بهروز رسایلی

پرسپولیس با سرعت بالا در حال بستن تیم است و بعد از جذب بازیکنان جدید، حالا روند جدایی نفرات مازاد هم آغاز شده است. در همین راستا حامد لک قراردادش را فسخ کرد، سعید آقایی به فولاد خوزستان پیوست و گفته می‌شود احسان پهلوان هم به همین تیم اهوازی ملحق خواهد شد. به همین بهانه چند نکته جالب را در مورد نقل‌وانتقالات سرخپوشان مرور می‌کنیم.

محو فینالیست‌ها

گروهی از بازیکنان در تابستان ۹۹به پرسپولیس پیوستند که در کوتاه‌مدت بازدهی خارق‌العاده‌ای داشتند. بعد از پایان لیگ نوزدهم و پیش از اعزام پرسپولیس به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، در یک بازه زمانی کوتاه‌مدت شاهد حضور حامد لک، سعید آقایی، احسان پهلوان، میلاد سرلک، آرمان رمضانی، علی شجاعی و عیسی آل‌کثیر در پرسپولیس بودیم. این گروه از بازیکنان بدون اینکه تمرین تاکتیکی یا بدنسازی چشمگیری با پرسپولیس داشته باشند، در لیگ قهرمانان آسیا خوش درخشیدند و تیم را به فینال آن بازی‌ها رساندند. با این حال در ادامه شرایط برای آنها عوض شد و حالا به‌نظر می‌رسد ۲ سال بعد از حضور این نفرات در پرسپولیس، شاهد خروج دسته‌جمعی آنها هستیم.

آرمان رمضانی که پیش از این به استقلال رفت و داستانش تمام شد، حامد لک هم که بعد از یک فصل عالی و یک فصل کابوس‌وار به‌کار خودش در جمع سرخپوشان پایان داد، سعید آقایی راهی فولاد شد و اگر احسان پهلوان هم برود، عملا چیزی از آن فهرست باقی نخواهد ماند. همزمان شایعات بسیار زیادی در مورد احتمال ترانسفر میلاد سرلک به لیگ امارات هم وجود دارد. از آن فهرست عیسی آل‌کثیر هنوز پرسپولیسی است، اما جراحی کرده و بعید به‌نظر می‌رسد دست‌کم تا پایان نیم‌فصل لیگ بیست‌ودوم خبری از او باشد. علی شجاعی اما مانده و شاید اگر تیم دفاع چپ نگیرد، حتی فرصت بازی به‌عنوان نفر اصلی هم به او برسد.

کد خبر 682950
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha