یک نماینده مجلس گفت: تجربه روزِ بدون فوتی کرونا یک موفقیت بزرگ برای ما محسوب می‌شود چراکه با وجود همه تحریم‌ها توانستیم به این جایگاه دست یابیم.

زهره الهیان

به گزارش همشهری آنلاین، زهره الهیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام خبر صفر شدن فوتی‌های کرونا از سوی دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفتگو با همشهری آنلاین اظهار کرد: صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا در کشور نتیجه تلاش دولت آقای رئیسی، کادر درمان کشور و مسئولان وزارت بهداشت است.

الهیان با بیان اینکه تلاش شبانه‌روزی کادر درمان و وزارت بهداشت برای مهار بیماری کرونا جای تشکر دارد، گفت: ما شاهد تلاش بی‌وقفه مجموعه دولت در این رابطه بودیم.

بیشتر بخوانید: 

وی که خود پزشک است، گفت: ما امروز به جایگاهی رسیده‌ایم که آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در کشورمان به صفر رسیده یا تک‌رقمی است و آمار مبتلایان به این بیماری دورقمی شده است.

با آرامش ایجادشده به دنبال مهار کرونا می‌توانیم به فعالیت‌های‌مان ادامه دهیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: این اقدام در مهار بیماری کرونا یک موفقیت بزرگ است چراکه سایه سنگین این بیماری ابعاد مختلف زندگی را از اعم از اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و غیره تحت تاثیر قرار داده بود.

وی خاطرنشان کرد: در سایه آرامش ایجادشده بر اثر کاهش مبتلایان و فوتی‌های بیماری کرونا ما می‌توانیم در عرصه‌های مختلف دیگر نیز به صورت گسترده به فعالیت‌های خود ادامه دهیم.

تجربه روزِ بدون فوتی کرونا یک موفقیت بزرگ است

الهیان به همشهری آنلاین گفت: تجربه روزِ بدون فوتی کرونا یک موفقیت بزرگ برای ما محسوب می‌شود چراکه با وجود همه تحریم‌ها توانستیم به این جایگاه دست یابیم.

دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت برای دومین بار روز جمعه 20 خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ فوتی بر اثر ابتلا به کرونا نداشته‌ایم.
 

کد خبر 682806
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha