پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۸۷ - ۱۸:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: شوت‌های قدرتمند و از راه دور علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، مهدی رحمتی دروازه بان اول تیم ملی را بارها به واکنش واداشت

به گزارش خبرنگار ایرنا از کمپ تیم‌های ملی فوتبال، مهدی رحمتی در مهار یکی از شوت‌های فوق العاده علی دایی از پشت محوطه جریمه که اکثر آنان به گل تبدیل می‌شد، دست به واکنشی خیره کننده زد که در نتیجه باعث آسیب دیدگی جزئی انگشت دست وی شد.

اگرچه از همان ابتدا نیز به نظر نمی‌رسید که رحمتی با آسیب دیدگی جدی روبرو شده باشد اما شوت‌های زیبا و غیرقابل محار علی دایی پیامی به بازیکنان تیم ملی داشت که اگر به خوبی عمل نکنند، احتمال آن می‌رود علی دایی خود را بار دیگر به جمع 11 مرد ملی‌پوش زمین سبز دعوت کند.

در ابتدای تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان، بازیکنان تیم ملی کار خود را با دویدن به دور زمین به مدت 20 دقیقه آغاز کردند و سپس در قالب دو گروه سبز و قرمز با یکدیگر بازی کردند.

محمد محمدی یکی از دروازه بانان تیم ملی روز خوبی را سپری کرد. وی در چندین مورد با واکنش‌های به موقع از ورود چندین توپ صددرصدی به درون دروازه خود جلوگیری کرد.

پس از اتمام بازی که نتیجه‌اش چندان مهم نبود، بازیکنان برای سرد کردن بدن های خود یک دور دیگر دور زمین سبز دویدند.

تمرین عصر پنجشنبه23آبان تیم ملی فوتبال کشورمان حدود 30 نفر تماشاگر داشت که نکته جالب آن تقسیم شدن تماشاگران به دو گروه استقلال و پرسپولیس - تیم ملی بود بطوری که طرفداران باشگاه پرسپولیس و تیم ملی در یک جا و طرفداران تیم استقلال در جای دیگر نشسته بودند

کد خبر 68272

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز