همشهری آنلاین: رئیس‌جمهور در دومین دور از سفر استانی خود به استان مازندران صبح پنج‌شنبه 23 آبان پس از دیدار با طلاب و علمای این استان در جمع خانواده‌های شهدا و ایثارگران حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر محمود احمدی‌نژاد با بیان این که عـزت و عظمت امـروز ملت ایـران ، حاصل ایثارگری بهترین فرزندان ملت و عنایت خاص حضرت مهدی (عج) است ،افزود: مجاهدتها و ایثار فرزندان ، پدران ، مـادران و همسران شهیدان ، جانبازان و آزادگان در حال به ثمر نشستن در جهان است و بـه بـرکت این ایثارگری ها ، یک قطب استکبار یعنی شوروی سابق از بین رفت وقطب دیگر دنیای استکبار در حال نابودی است.

احمدی نژاد گفت : به فضل الهی امـروز در ایـران عزیز صدها هزار انسان شایسته هستند که تمام موجودی خود را در راه ارزش های الهی تقدیم کرده اند.

وی افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) ، حضرت علمی (ع) و اهل بیت علیهم السلام بالاترین ایثارگران تاریخ هستند و خداوند به برکت ایثارگریهای آنان ؛ عـزت و عظمت را به ملت ایران به عنوان پیروان حقیقی آن بزرگواران عطا کرده است.

رئیس جمهور گفت: اگر می بینید راه و رسم ایثـارگری امـروز در جهـان زنـده است به علت ایستادگی ، صبر و ایثار امامان معصوم و اهل بیت علیهم السلام بوده است.

دکتر احمدی نژاد افزود : امروز پرچم ایثارگری در دست کسی است که رهبر عـزیز انقلاب اسلامی حلقه اتصال و جلوه ای از وجود مبارک اوست و بـالاترین ایثارگر عـالم حضرت مهدی (عج) است.

رئیس جمهور تصریح کرد: همه دنیا می دانند مقاومت ملت ایران که پرچمدار آن امام راحل ، رهبر معظم انقلاب و ایستادگی ملت ایـران به سبب فروپـاشیدن استکبار شده است و کسانی که روزی بـرای بـراندازی جمهوری اسـلامی ایـران تلاش کرده اند امروز تمام امکانات را به کار گرفته اند و بسیج شده اند تا خود را از اضمحلال و سقوط نجات دهند.

 احمدی نژاد افزود: اگر زمانی در اوج مظلومیت ملت ایـران ، قدرتهـای باطل و مستکبر با تمام امکانات و به بهانه دفاع از حقوق بشر ؛ بمب های شیمیایی علیه ملت ایـران استفاده می کردند و عربده می کشیدند صدای این ملت به جایی نرسید بـه بـرکت خون شهدا و ایستادگی این ملت قدرشناس، پیام مظلومیت ایران به سراسر جهان رسیده است.

وی تصریح کرد: همه دنیا بدانند پرچم ایثارگری در ایران همچنان برافراشته است و منطق این ملت در دنیا معیار سنجش و ارزیابی قرار گرفته و قدرت های باطل و زورگو را رسوا کرده است.

 احمدی نژاد با اشاره به بی آبرویی و اضمحلال روز افزون صهیونیستها ، با وجود مجهز بودنشان به سلاحهای اتمی گفت: منطق ملت ایران این است که ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد و تا زمانی که ملت در این مسیر با عزت گام بر دارد پرچم پرافتخارش همچنان برافراشته خواهد ماند.

رئیس جمهور در این مراسم با اهداء نشان ملی ایثار به 15 نفر از پـدران و مادرانی که 3 فرزند خود را در راه انقلاب اسلامی ، استقلال کشور و اعتلای اسلام فدا کرده اند ازآنان تجلیل کرد.

کد خبر 68258

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز