دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی با انتقاد از اینکه گویا هیچ نظارتی در فروش آب معدنی از سوی مغازه داران و اصناف وجود ندارد، گفت: جالب اینجاست بطری آب معدنی دو هزار تومانی در خیابان نزدیک به سازمان حمایت ۴ هزار تومان است.

آب معدنی

به گزارش همشهری آنلاین، پیمان فروهر با اشاره به اینکه در آذر ماه سال گذشته براساس توافقات قرار شد طرح شفاف سازی قیمت‌ها اجرایی شود، افزود: در آن مقطع ابتدا تولیدکنندگان ملزم به درج قیمت بودند اما به دلیل برخی از مشکلات اعلام شد که قیمت مصرف کننده باید بر روی بطری‌ها درج شود تا از شیطنت عرضه کنندگان در این رابطه جلوگیری شود.

دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی با اعلام اینکه درطرح شفاف سازی قیمت‌ها قرار بود با درج قیمت‌ها دلال بازی و واسطه‌ها حذف و کالا با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد، گفت: در حال حاضر مشاهدات بازار نشان می‌دهد که تولیدکننده ملزم به درج قیمت مصرف کننده شده است اما از آن طرف اصناف و عرضه کنندگان همکاری در این رابطه ندارند ما حتی این موضوع را چندین بار به سازمان حمایت اعلام کردیم اما بطری های آب معدنی کوچک و بزرگ با قیمت های بالا در بازار به فروش می رسد جالب اینجاست بطری آب معدنی دو هزار تومانی در خیابان نزدیک به سازمان حمایت ۴ هزارتومان فروخته می‌شود.

وی با انتقاد از اینکه گویا هیچ نظارتی در فروش آب معدنی از سوی مغازه داران و اصناف وجود ندارد، تصریح کرد: به نظر می رسد واحدهای نظارتی به این موضوع ورود پیدا کرده و رضایت مصرف کنندگان را کسب کنند.

درحال حاضر مشاهدات بازار نشان می‌دهد آب معدنی کوچک با قیمت ۴ هزار تومان تا ۶ هزار تومان به فروش می‌رسد این درحالیست که قیمت مصرف کننده بطری آب معدنی کوچک به صورت متوسط در برندهای مختلف ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزارتومان است.

کد خبر 682540
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • یوسف IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    3 0
    یک لیتراب شش هزار یک متر اب شش ملیون خدا مسئولین رو زیاد کنه عمرشون ؟!!
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    2 1
    نخرید خوب
  • شهروند IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    4 0
    امشب در بیست و سی قاضی محترم در پاسخ به خیرنگار در خصوص گران فروشی ماست به میزان 4هزار تومان عینا فرمودند: مردم شکایت کنند رسیدگی میکنیم: .......جالبه نه غلام
  • محسن IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    2 0
    خواهشا آب معدنی نخرید و نخورید نه بخاطر گران شدن بلکه امتحان کنید بعدش تبدیل و باعث جمع شدن خلط در دهان و‌گلو میشه چون تو بطری پلاستیکی مونده . امتحان و تجربه کنید ضرر نداره