فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی خبر داد.

رئیس پلیس پایتخت گفت: از ساعات اولیه روز دوشنبه که از این سرقت باخبر شدیم، مجموعه پلیس پیوسته بازدیدها و کار کارشناسی خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: مجموعه پلیس آگاهی تهران بزرگ مجرب‌ترین و توانمندترین کارآگاهان را دارد که آنها طی طرح‌های عملیاتی توانستند سارقین را شناسایی کنند.

رئیس پلیس پایتخت افزود: با تلاش شبانه‌روزی همکاران در کمتر از ۴۸ ساعت تمامی سارقین و مرتبطین شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان کرد: برخی از این افراد داخل کشور و برخی دیگر در خارج از کشور دستگیر شدند. همچنین بخش اعظمی از اموال مسروقه مردم کشف شده است.

رحیمی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس برای کشف دیگر اموال مردم که از صندوق امانت به سرقت رفته همچنان ادامه دارد، گفت: پلیس با اقتدار و توانمندی که دارد، توانسته در کمترین زمان ممکن هم سارقین را دستگیر و هم بخش زیادی از اموال را کشف کند.

رئیس پلیس پایتخت در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چند سارق دستگیر شده است؟ گفت: تعداد سارقین را نمی‌توانم بیان کنم اما تمامی عوامل این سرقت به طور کامل دستگیر شده‌اند.

لازم به ذکر است که خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس پیش از این کسب اطلاع کرده بود که سرقت در پنجشنبه شب و در ساعات بامدادی روز ۱۳ خرداد به وقوع پیوسته و سارقان از طریق درب پشت ساختمان که در داخل پارکینگ داخلی وجود دارد با تخریب و بریدن قفل وارد ساختمان شده و بعد از برش دادن در گاوصندوقی بزرگ و بر هم زدن رمز آن به محوطه صندوق امانات بانک وارد شده اند.

 بر اساس تحقیقات صورت گرفته ۲۵۰ صندوق امانات تخریب شده اما محتویات فقط ۱۶۹ صندوق تخلیه شده است.

 گفتنی است سارقان بعد از سرقت از درب پشتی بانک که در داخل پارکینگ قراردارد و قفلش را شکسته بودند خارج شده و دوباره بر روی آن در «قفل» زده و درنهایت از پارکینگ خارج شدند.

کد خبر 682294

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 30
  • نظرات غیرقابل انتشار: 33
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    18 4
    چه زود !!!!!!!
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    33 9
    فقط خدا میدونه واقعیت چیه حکایت این که میگن خرگوش تخم میگذارد یا بچه میگن از، این هرچی بگی بر میاد
  • شریفی گلریز IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    30 19
    پلیس مقتدر
    • شبنم IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      41 17
      اونا گفتن منم باور کردم
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      13 5
      آدم در عجب می مونه از شماها.همش فاز من مخالفم توی کارتن بنر هستین.
  • ناشناس IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    25 32
    تشکر از نیروی انتظامی کاشکی این همه زحمات ناجا را با افزایش حقوقشان جبران کنند کمترین حقوق و مزایا را این زحمتکشها میگیرن .پلاسکو ریخت چند نفر آتش نشان شهید شدن حقوقشانو بردن بالا اما هر روز شاهد هستیم ناجا داره شهید میده و کمترین حقوق و دارن میگیرن
  • ماندانا IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    7 18
    صندوق امانت بانگ چیه
  • گیتی IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    14 3
    پلیس ممنون. اما به نظر مردم ایران احترام بزارید . و سربسته سخن نگید . عوامل را معرفی کنید . چون کسیکه دزده دیگه لازم نمی‌بینیم بگید .. ه. الف. ج . د. ر.ش.مشخص حرف بزنید با نشان دادن چهره. تا ملت باور کنند . غیر ازین نمیخواییم.
  • بند خدا IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    25 6
    دزدی به این تمیزی دزدهای باهوشی میخواد حالا با این سرعت دستگیر شدن با عقل جور در نمیاد بقیه جاهای دنیا گاهی وقت ها چند سال طول میکشه
  • علی IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    30 1
    چون سرعت دستگیری خوب بوده آدم فکر می‌کنه نعوذ بالله خودشون دزدیدند بعد خودشونم دستگیر کردند
  • غلامرضا IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    24 6
    عین دستگیری عبدالباقی ودوستان
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    23 2
    حتما آقا دزده آشنا بوده
  • مسعود IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    29 2
    اون توانمندی و اقتدار را همون اول بزارید که کسی نتونه سرقت بکنه اینجوری خودتونم راحتترید
  • محمد AE ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    11 6
    بعضی اوقات کامنت گزاران محترم فراموش می نمایندکه خودشان عضوی ازهمین جامعه می باشند، واگر جامعه اینقدر سیاه وبد است مطمئنا شما بعنوان یک جزء نقش دراین بدی وسیاهی داری!اگر همین اتفاق دریکی ازکشورهای غربی افتاده ومجرمین به این سرعت دستگیر می شدند، چنان از دستگاههای امنیتی آنجا تعریف وتمجید بعمل می آمدکه گویی افرادی خارق العاده درآنجا به مثال بت من واسپایدرمن و. . این سازمانها را می چرخانند، ولی حالا که در وطنمان این کارخطیر انجام شده به هرنحوی میخواهیم از اهمیت کار حافظان امنیت کشور بکاهیم وهزاران نسبت ناروا رابه این عزیزان روا می داریم! اینهمه عقده ی حقارت وعدم اعتماد به یکدیگر وسیاه نمایی ازکجا آمده است؟آیا اگر سیاه نمایی ننمایی،متهم به نادانی میگردی،فقط یادمان باشد که اگر میخواهیم کشوری عاری از بدیها وکژی ها داشته باشیم، ابتدا باید این بدی وکژی را ازخود دور نماییم والا هرروز شاهد رشد نابسامانی می باشیم ومحل زندگی خود راتبدیل به جهنم می نماییم،فقط تصمیم با من وتوست که آیا میخواهیم، مخیط دلپذیرتری برای خود واطرافیان خودبسازیم! فقط مدتی دست ازتحقیر وسیاه نمایی بردار واززدن تهمت خودداری کن
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    12 7
    اصل ماجرا اینجاست که وقتی بانک میگه مسئولیتی در حفاظت ندارد و بیمه هم نبوده و کسی هم از مقدار سرمایه و جنس و ارزش ان در صندوق اطلاع ندارد الان اگر یک نفر ادعا کند ده میلیارد تومن داشته را چطور تائید میکنید. نهایتا چند تا فاکتور فروش طلا و زمین و ساختمان هم می اورد. اصولا باید به دلیل عدم بیمه و بی احتیاطی و عدم نظارت رئیس و ...خسارت از جیب رئیس بانک و ناظر و بازرس و حراست پرداخت شود
  • ناشناس IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    9 3
    مگه بانک ها نگهبان ندارند مگه دوزد گیر نداره این سارقین باخیال راحت وارد شدن به قول خودتون چند صندوق خالی کردن اموال مردم بردن الان هم به به وجه جه که سارقین گرفتیم چرا میزارین اتفاق بیافته