سازمان انرژی اتمی ایران فیلمی از لحظه خاموش کردن دوربین‌های فراپادمانی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ منتشر کرد.

دوربین آژانس

به گزارش همشهری آنلاین، روز گذشته (چهارشنبه) بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به حذف دو دوربین از دوربین‌های نظارتی آژانس انرژی اتمی در ایران گفت: با توجه به همکاری گسترده ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی متاسفانه رفتار آژانس یک رفتار مناسب این همکاری نبوده و با تلاش کشورهای غربی به خصوص سه کشور اروپایی و غربی تحرکاتی را علیه کشور ما آغاز کردند.کمالوندی

اظهار داشت: بر این اساس، تصمیم گرفتیم برخی از همکاری‌ها که فراتر از پادمان بود و جزو تعهدات ما نبود و تنها بر مبنای حسن نیت این کارها را انجام می‌دادیم، مثل ضبط برخی از فعالیت‌ها توسط دوربین‌های آژانس، سنجش غنای برخط یا فلومتر، دستور داده شد که فعالیتشان متوقف شود.

در همین راستا سازمان انرژی اتمی ایران فیلمی از لحظه خاموش کردن (قطع برق) دوربین‌های فراپادمانی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ منتشر کرده است.

در همین حال یک منبع دیپلماتیک در گفتگو با الجزیره گفت که مدیرکل آژانس بین‌الملل انرژی اتمی می‌گوید ایران ۲۰ دوربین و یک سری تجهیزات نظارتی آژانس را حذف کرده است.

«گروسی» اقدام ایران در حذف دوربین‌ها را تأسف‌بار و ضربه‌ای به راستی‌آزمایی صلح‌آمیز بودن برنامه این کشور می‌داند.

کد خبر 682227

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 10
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • ناصر IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    30 42
    خدا به داد ما برسه !!!!! باز یه مشکل دیگه به مشکلاتمون اضافه میشه !!!!! کم گرونی و خرابی ساختمانها و چپه شدن قطار رو ...... داشتیم که حالا با این شاخ شونه کشیدنها چی میشه ؟؟؟؟؟!!!!
    • صادق زندِاَقطاعی IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      8 11
      آقای ناصر خان. چرا خدا به داد ما برسه؟گرچه این یک اصطلاحه اما خدا باید به داد غربی‌ها برسه که نه یک مشکل بلکه صد مشکل به مشکلاتشون اضافه شد. از اون طرف برادر من گرونی و ریختن ساختمان و چپ کردن قطار و دزدی از بین المال توسط چندتایی مسئول خائن و خودفروخته و از خدا بی خبر، چه ربطی به مقاومت و ایستادگی جانانه در مقابل دشمنان داره. خواهشاً از این حرف های سطحی نزنید. امروز که فراماسونری صهیونیستی،کنترل همه دنیا را در دست گرفته است،این باید برای من توی ایرانی یک افتخار باشد که ایران تنها کشوری است که خارج چشم آنها شده و آنها باید در مقابل عظمت ملت ایران سر خم کنند. مشکلات و گرفتاری ها و گرانی ها و دزدی ها هم باید با همت من و تویه هم وطن، دست در دست هم،حل شود و حل خواهد شد. راستی برای اینکه اظهار نظر عجولانه پشت سر بنده نکنی باید بگویم که بنده نه حزب اللهی ام و نه بسیجی و سپاهی و حقوق بگیر دولت،من هیچ کدام از چیزهایی که من را نیروی حکومت نشان دهد نیستم. من یک ایرانیم .من یک مهندس درس خوانده در دانشگاه های ایران هستم. من هم امروز باید در سنگر خودم در صنعت با دشمن بجنگم.درود بر ایران.
  • داریوش فیروز IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    11 10
    خوب کاری کردید دستتان درد نکند
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    11 10
    درود بر دولت انقلابی و سازمان انرژی اتمی زمان باج دادن ها تمام شده باید در مقابل هر اقدام خصمانه اونا مقابل به مثل کرد
  • صادق زندِاَقطاعی IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    12 10
    گروسی غلط کرد که اظهار تاسف کرد. همه این نامرد ها در زیر چتر فراماسونری صهیونیستی هستند. ایران می بایست خیلی زودتر از این این اقدام را انجام می داد. بازی جاها باید محکم عمل کرد. به قول قدیمی ها باید چوب رو محکم برداشت تا گربه دزده حساب کار دستش بیاد.
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    9 5
    چه قدر از این حرکت کیف کردم. گهی زین به پشت و گهی پشت به زین
  • MP IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    8 6
    باید با اینها با زبان خودشان صحبت کرد به قولی رهبر موقعه بزن در رو تمام شده