ویژه برنامه متنوع «فرهنگسرای منتظر» از سوی مدیریت فرهنگی و هنری منطقه ۱۰ در نماز جمعه این هفته تهران برای افزایش دانش و آگاهی شهروندان و همچنین غنی سازی اوقات فراغت آنها برگزار می شود.

بهاره خسروی / محله

به گزارش همشهری آنلاین، فرهنگسرای منتظر نام برنامه ای است که هر هفته جمعه ها توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در جوار نماز جمعه تهران برگزار می شود.

مدیر فرهنگی و هنری منطقه ۱۰ و رئیس فرهنگسرای عطار نیشابوری با بیان این مطلب درباره جزئیات آن افزود: «فرهنگسرای منتظر این هفته روز جمعه ۲۰ خرداد از ساعت ۸ تا ۱۴ در دو بخش ویژه برادران نمازگزار ورودی اصلی دانشگاه تهران در خیابان انقلاب و بخش خواهران در ورودی خیابان ۱۶ آذر برپا می‌شود که در این برنامه غرفه های بازی و سرگرمی، نشاط و ورزش ،ورک شاپ هنری، قرآن بخوانید هدیه بگیرید، هم‌عهدی با شهدا، خوشنویسی، رادیو منتظر، نمایشگاه کتاب، ثبت نام رایگان کتابخانه، نگاه گذر موضوعی، اجرای نمایش، خدمات جهادی و... تدارک دیده شده است.»

به گفته «محمد دکامئی» علاوه بر اجرای این برنامه ها به مناسبت فرا رسیدن میلاد مسعود امام رضا (ع)، ویژه برنامه شاد و فرهنگی «ولایت عشق» دیگر برنامه روز جمعه است.

او در ادامه به جزئیات برنامه ولایت عشق اشاره کرد:« این برنامه شامل اجرای مولودی خوانی، اجرای مسابقات و سخنرانی است که با مشارکت شهرداری تهران از ساعت ۱۷ لغایت ۲۰ برگزار می شود.»

کد خبر 682207

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha