مطرح شدن نام جواد نکونام به عنوان گزینه اصلی هدایت استقلال در فصل آینده کافی بود تا عوامل یکی از گزینه‌های دیگر این تیم با راه انداختن فضایی مسموم در فضای مجازی، اوضاع را پیچیده کنند.

استقلال

به گزارش همشهری انلاین جواد نکونام اصلی ترین گزینه هدایت تیم فوتبال استقلال پس از آنکه چند روزی اسمش سر زبان‌ها بود، سرانجام شب گذشته با انتشار پیامی موضع رسمی خود را اعلام و ضمن ارائه توضیحاتی پاسخ منفی‌اش را به این پیشنهادات به صورت رسمی ارائه داد تا حضورش برای فصل آینده در فولاد قطعی شود.

نکونام دلایلی را برای عدم پذیرش این پیشنهاد در بیانیه خود مطرح کرد که مهم‌ترین آن حرکت گام به گام در عرصه مربیگری بر اساس نقشه راهی است که از ابتدای کار برای خود تعریف کرده و بالا رفتن پله به پله از نردبان ترقی در مربیگری بود.

می‌توان یکی دیگر از دلایل مهم عدم پذیرش این مسئولیت در برهه کنونی توسط نکونام را وجود باندی مجازی دانست که بلافاصله پس از طرح نام وی برای نیمکت استقلال به شدت به مسموم کردن فضا علیه او پرداختند. این گروه با هدایت یکی از نزدیکان یک گزینه دیگر سرمربیگری استقلال کارشان را پیش بردند.

فعالیت گسترده‌ای که در مجازی استقلال برای تخریب نکونام و دور کردنش از نیمکت آبی‌ها شکل گرفت هم در نهایی کردن این تصمیم بی تاثیر نبود؛ چرا که نکونام می‌دانست با مسموم کردن فضا علیه وی و تیمش ممکن است فضا برای نتیجه‌گیری او فراهم نباشد.

با بیانیه‌ای که شب گذشته جواد نکونام منتشر کرد رسماً نام وی از چرخه گزینه‌های مربیگری در استقلال خارج شد.

کد خبر 682147

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha