همشهری آنلاین - سپیده بهکام: سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در معاملات بورس تهران در روز چهارشنبه ۲۲ آبان، پر تقاضاترین بود و این شرکت در صدر جدول تقاضا جا خوش کرد.

در این روز ۲۲۶ نفر برای خرید ۷.۳ میلیون سهم این شرکت به ارزش ۱۷.۱۵ میلیون سهم برگه دستور خرید صادر کردند. ایران ترانسفو امروز دومین سهام پرطرفدار بورس بود و ۱۳۸ دستور خرید برای حدود ۱.۲ میلیون سهم این شرکت به ارزش ۶.۵ میلیارد ریال صادر شد.

معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران موجب شد شاخص بورس (شاخص قیمت و بازده نقدی) دوباره روند صعودی آغاز کند و با رشد ۸۸.۷ واحدی خود به ۴۰ هزار و ۳۵۸ واحد نزدیک شود؛ همچنین شاخص قیمت (شاخص کل قیمت سهام) با رشد ۲۲ واحدی خود به ۱۰ هزار و ۲۰ واحد برسد.

شاخص بازار اول (شاخص عملکرد تالار اصلی) و بازار دوم (شاخص عملکرد تالار فرعی) نیز هر کدام به ترتیب ۱۹ و ۲۴ واحد رشد را در معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران تجربه کردند.

گزارش‌های رسیده از تالارهای بورس تهران نشان می‌دهد: امروز نیز بیشترین حجم سهام عرضه شده مربوط به چادرملو و پس از آن به ترتیب گل‌گهر و مدیریت سرمایه‌گذاری امید بوده است.

در معاملات امروز بورس تهران ۱۶.۷ میلیون سهم چادرملو به ارزش ۲۱۲.۱۱ میلیارد ریال و ۸.۹ میلیون سهم گل‌گهر به ارزش ۲۲۵.۳۵ میلیارد ریال به فروش گذاشته شد.

کد خبر 68205

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز