اورژانس استان یزد آخرین آمار جانباختگان حادثه خروج قطار مشهد - یزد را از ریل تا این لحظه اعلام کرد.

آخرین وضعیت مسافران، جانباختگان و مصدومان حادثه

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر احمد دهقان رئیس سازمان اورژانس استان یزد که در محل حادثه خروج قطار مشهد - یزد از خط حضور دارد، اظهار کرد:‌ آمار جانباختگان خروج از ریل قطار مشهد- یزد به ۲۱ نفر افزایش یافته است.

دکتر علیرضا اسلامی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی نیز گفت: با توجه تعداد مصدومین حادثه صبح امروز قطار مشهد- یزد تمام بیمارستان‌های شهید رهنمون،‌ شهید صدوقی،‌ افشار و بیمارستان‌های شهرستان‌های اردکان و میبد در حالت آماده باش کامل برای پذیرش مصدومین این حادثه هستند.

وی افزود: در حال حاضر مصدومین در بیمارستان شهرستان طبس در حال مداوا بوده و در صورت نیاز به تکمیل و پشتیبانی درمان به استان یزد اعزام می‌شوند.

همچنین، سیدحسین طباطبایی سخنگوی سازمان اورژانس یزد اظهار کرد: تمامی مصدومان حادثه قطار به بیمارستان سید مصطفی خمینی طبس منتقل شده و بعد از انجام تریاژ ثانویه و اقدامات اولیه  تعدادی از مصدومان با اتوبوس آمبولانس و دو بالگرد اعزامی از یزد ، به بیمارستان های یزد منتقل می‌شوند.

وی در خصوص متوفیان نیز افزود: ۲ دستگاه خودرو ویژه حمل جسد توسط اداره کل مدیریت بحران استانداری یزد جهت انتقال متوفیان به صحنه حادثه اعزام شده و با توجه به هماهنگی صورت گرفته با دادستانی، اقدامات تشخیص هویت متوفیان در پزشک قانونی یزد پیگیری و انجام خواهد شد.

کد خبر 681962
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هادی IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    3 1
    بیل مکانیکی را کی گذاشته وسط ریل قطار؟