بهترین اقامتگاه برای ماندن در سفرهای کاری کجاست؟ دو روز باید به شهری برای کار سفر کنم کجا بمانم که همه چیز تحت کنترل باشد؟ مشکل اینترنت نباشد. خانه مجهز و شیک باشد، قیمت هم برای دو روز ماندن مناسب باشد؟

image-20220607153909-1.jpeg

اگر تجربه سفر کاری داشته باشید این سوال‌ها برای شما پیش آمده. ما می‌خواهیم بهترین جواب‌ها را در این یادداشت به شما بدهیم تا یک سفر کاری آرام با کمترین دغدغه را تجربه کنید. وقتی برای کار به شهرهای بزرگی مثل تهران، مشهد یا…سفر می‌کنید و می‌خواهید اقامتی کوتاه مدت داشته باشید چند گزینه جلو رویتان است. رزرو هتل، اجاره آپارتمان مبله یا سوئیت. این‌که کدام برای شما بهتر است هم باید به سلیقه نگاه کرد و هم به اقتصادی بودن و امکاناتی که پیش و دارید. 

هنوزهم اجاره سوئیت بهترین راه برای اقامت در سفرهای کاری است، چرا؟

شاید توی نگاه اول هتل به نظرتان راحت‌ترین و مجهزترین انتخاب برای ماندن باشد و فکر کنید برای دو روز هزینه‌اش هم برایتان به صرفه باشد. اما کمی که به جزئیات نگاه می‌کنید می‌بینید اجاره سوئیت آزادی عمل بیشتری بریتان دارد. 

کسی زمان صبحانه و ناهارتان را تعیین نمی‌کند

با اجاره سوئیت تهران بزرگ یا هر شهر بزرگ دیگری که برای  کار به آن سفر کرده باشید زمان صرف وعده‌های غذایی‌تان دست خودتان است. یعنی اگر یک سوئیت خوب از جایی مطمئن اجاره کرده باشید متوجه می‌شوید که راحتی آن با خانه خودتان هیچ فرقی ندارد و همان اختیار عمل‌ها را دارید. اما در هتل ساعت صرف صبحانه و ناهار محدود است و ممکن است طبق برنامه‌ریزی خودتان پیش نرود. مخصوصا این‌که سفر کاری است و شما بیشتر نیاز دارید زمانتان دست خودتان باشد.

همه جیز خصوصی است

یک سوئیت خوب و مجهز فرقی با خانه شخصی آدم ندارد جز این‌که شاید کمی کوچک‌تر باشد اما تمام امکانات یک زندگی شخص را دارد. اگر فضا اجازه دهد یک اتاق خواب دارد اگر نه سرویس خواب گوشه‌ای از سالن برای راحتی شما وجود  آورد. یک آشپزخانه کوچک ولی مجهز به چای‌ساز، اجاق گاز، یخچال و هرچه برای یک اقامت کوتاه مدت راحت لازم است وجود دارد. سرویس مبلمان هم برای جلسات کاری شما وجود دارد. 

راستی ممکن است در شهری که سکونت دارید هم دنبال فضایی برای جلسات کاری باشید کافی‌ست سایت پینورست را باز کنید و در آن سوئیت‌های مبله شیک و تمیز را برای جلسه کاری خود رزرو کنید و با وسایل آن از مهمان خود پذیرایی کنید. 

چرا هنوز اجاره سوئیت بهترین راه برای اقامت در شهرهای بزرگ است؟

سوئیت‌های پینورست وای فای هم دارد

کافی است یکی از سوئیت‌های پینورست را انتخاب کنید و اطلاعات زیر آن را بخوانید. کاملا متوجه می‌شوید که این واحد به در شما می‌خورد یا نه. بیشتر واحدهای پینورست وای فای هم دارد و می‌توانید داشتن وای فای، قوانین یک سوئیت، امکانات ویژه آن را در  سایت بخوانید و بدون هیچ شک و سوالی واحدتان را انتخاب کنید. 

می‌خواهید سوئیت شما به کجا نزدیک باشد؟

این‌که در کدام محله بخواهید اقامت کنید در اجاره سوئیت دست خودتان است. هتل‌ها جاهای مشخصی از شهر هستند و زیاد دستتان در انتخاب خیابان و جایی که می‌خواهید به آن نزدیک باشید باز نیست اما در انتخاب سوئیت چون به تعداد زیادی در شهرهای بزرگ وجود دارند دستتان باز است و می‌توانید سوئیت موردعلاقه خودتان را اجاره کنید، دقیقا همان جایی که می خواهید.

شاید بخواهید دسترسی خوبی به وسایل نقلیه داشته باشید، یا به اماکن مذهبی نزدیک باشید، معمولا این موضوع در اجاره سوئیت در مشهد مقدس مد نظر است یا این‌که به جاهای تفریحی دسترسی خوبی داشته باشید تا بعد کار یک دل سیر هم تفریح کنید. در اجاره سوئیت همه این‌ها دست خودتان است. 

اجاره سوئیت ارزان با امکانات خوب برای اقامت کوتاه مدت 

اجاره سوئیت برای یک سفر کاری از اجاره هر اقامتگاه دیگری بهتر است. یکی از دلایلش هم اقتصادی است. شما سوئیت‌های خوب  مجهزی  را می توانید با قیمت‌های به صرفه در هرجای شهر پیدا کنید و دیگر هزینه‌های زیاد یک هتل یا اقامتگاه لوکس دیگری که امکاناتش ربطی به نیاز شما ندارد را نپردازید. 

با یک نگاه به سوئیت‌ها پینورست در شهرهای بزرگ می‌توانید ببینید که چه‌ طور هم ظاهر و امکانت یک واحد می‌تواند خواستنی باشد و هم قیمتش قند در دلتان آب کند. 

چرا از پینورست سوئیت اجاره کنیم؟

چرا هنوز اجاره سوئیت بهترین راه برای اقامت در شهرهای بزرگ است؟

پینورست در سلیقه سخت‌گیر است. مطمئن باشید تا خودش واحدی را از لحاظ زیبایی، راحتی، امکانت رفاهی معقول و تمیزی بازرسی نکرده باشد برای شما در سایت قرار نمی‌دهد.پینورست باذوق است و هیچ دوست ندارد شما توی ذوقتان بخورد. حس خوب شما به واحد انتخابی تان از دیدن عکس‌هایش توی سایت شروع می‌شود و تا روز پایان اقامت همراهتان خواهد بود. پینوست یک سری واحد نمونه هم دارد که خوراک جلسات کاری است. این واحدها با یک سری معیارهای سخت‌گیرانه‌تر بازرسی شده‌اند، مثلا بوی ساختمان، صداهای اطراف و…همه این‌ها بررسی شده و برای یک جلسه کاری بهترین انتخاب هستند. 

اگر به هر دلیلی برای شما سوالی در اجاره سوئیت ارزان در پینورست پیش‌آمد کرد هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید با پشتیبانی پینورست صحبت کنید و مطمئن باشید مشکلاتان حل خواهد شد.

کد خبر 681710

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha