سرپرست مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: موضوع طعمه گذاری موش‌ها و آلودگی صوتی ناشی از ساخت و ساز هر کدام با بیش از دو هزار پیام جزو پرتکرارترین تماس‌های مردمی با سامانه ۱۳۷ پلاس است.

پر تکرار ترین تماس 137

رضا ناصری سرای در گفتگو با همشهری آنلاین با اعلام این خبر افزود: پیام ثبت شده توسط شهروندان ساکن در مناطق تهران برحسب ظرفیت هر منطقه فرق دارد اما این تفاوت‌ها تاثیری در کیفیت خدمات و حل مشکل توسط این سامانه ندارد.

او در ادامه درباره موضوعات پرتکرار و دارای فراوانی در سامانه ۱۳۷ پلاس توضیح داد: موضوع طعمه‌گذاری موش و آلودگی صوتی ناشی از ساخت و ساز هر کدام با بیش از ۲ هزار پیام، سد معبر دستفروشان و وانتی‌های دوره گرد با یک هزار و ۹۵۷ پیام و ترکیدگی لوله آب باغچه با  یک هزار و ۶۸۰ پیام جزو پیام‌های پرتکرار ثبت شده در این سامانه هستند.

سرپرست مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی افزود: همچنین در مدت اخیر تعداد هزار و ۱۲۵ پیام درباره خاموشی پله‌های برقی در سامانه ثبت شده است.

او در ادامه از اضافه شدن بخش‌های زمان‌بندی رسیدگی به پیام‌ها در سامانه ۱۳۷ پلاس در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با توجه به پراکندگی موضوعات در مدیریت شهری، قرار است که برای هر کدام از پیام‌ها یک بازه زمانی در نظر گرفته شود تا هر شهروند در برنامه زمان‌بندی مشخص بتواند به راحتی پیام خود را پیگیری کند.

کد خبر 681655
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha