بیت مرحوم حضرت آیت‌الله میرزا احمد سیبویه با انتشار پیامی کوتاه درگذشت حجت‌الاسلام سیدمحمود دعایی، روزنامه‌نگار خوشنام و قدیمی را تسلیت گفت.

محمود دعایی

به گزارش همشهری آنلاین، در پیام تسلیت بیت آیت‌الله سیبویه برای درگذشت مرحوم دعایی آمده است: «درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود دعایی، از یاران دیرین امام و انقلاب و روزنامه‌نگار خوشنام و باسابقه را به خانواده ایشان و جامعه رسانه‌ای تسلیت عرض می‌کند. سادگی، بی‌الایشی و مردمی بودن از ویژگی‌های این روحانی مبارز بود که مصالح کشور را بر نگاه‌های سیاسی و حزبی ترجیح می‌داد.»

حجت‌الاسلام سیدمحمود دعایی دوشنبه پانزدهم خرداد ۱۴۰۱ در سن ۸۱ سالگی جان به جان‌آفرین تسلیم کرد و به دیدار حق رفت. آن مرحوم حدود چهار دهه سرپرست موسسه مطبوعاتی و مدیر مسئول روزنامه اطلاعات بود و جایگاهی ویژه بین اهالی رسانه، مسئولان و مردم داشت.

حضرت آیت‌الله میرزا احمد سیبویه در ۱۲۹۶ شمسی در کربلای معلی به دنیا آمد و پس از سال‌ها درس خواندن و تدریس در کربلا و نجف، در نخستین ماه‌های پس از آغاز جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق به ایران تبعید شد. این عالم جلیل‌القدر شیعه آذرماه ۸۵ در ۸۹ سالگی به لقاءالله پیوست و در حرم حضرت معصومه(س) در قم به خاک سپرده شد.

کد خبر 681652

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha