شرکت اپل رویداد سالانه توسعه‌دهندگان نرم‌افزار را تا ساعاتی دیگر برگزار خواهد کرد و بازار گمانه‌زنی درباره محصولاتی که احتمالا در این برنامه رونمایی خواهند شد داغ است.

WWDC

به‌ گزارش همشهری آنلاین و به‌ نقل از رویترز، به‌نظر می‌رسد غایب بزرگ این مراسم هدست واقعیت ترکیبی شرکت اپل باشد که پیش از این انتظار می‌رفت به رویداد امشب برسد. در مقابل احتمالا نسخه به‌روز شده رایانه مک پرو از مواردی باشد که امشب رونمایی خواهد شد و مورد توجه توسعه‌دهندگانی است که به قدرت محاسباتی زیادی نیاز دارند.

بیشتر بخوانید:

تحلیل‌گران همچنین انتظار دارند یکی دیگر از برنامه‌های امشب ارائه نسخه به‌روزرسانی‌شده محصولات اصلی مانند آی‌پد باشد. بلومبرگ گزارش داده اپل قصد دارد سیستم‌عامل دستگاه را برای کار با چندین برنامه و یک صفحه کلید بهبود بخشد.

همچنین گزارش شده اپل ممکن است نسخه جدیدی از لپ‌تاپ مک‌بوک ایر را که یکی از پرفروش‌ترین مدل‌ها برای دانشجویان و کارکنان اداری است، با تراشه جدیدی به نام M2 عرضه کند.

رویداد WWDC مخفف (Worldwide Developers Conference) یا کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان از بزرگ‌ترین رویدادهای سالانه اپل است. در این رویداد، اپل از آخرین دستاوردهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری رونمایی می‌کند.

کد خبر 681485

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha